Det är mycket sprak i farfar, men det har du säkert koll på.
Ja
Mitt tvivel om denna var just att det var för lite sprak
Hon har mycket motor men är sansad och det är ju vad jag behöver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är mycket sprak i farfar, men det har du säkert koll på.
Provat den första igen, uteritt denna gång. Superfin! Framåt, orädd och galoppen är
Sen är den väldigt rar och trevlig att hantera.
Jag tror faktiskt det kan vara hästen för mig trots allt. Inte lika flashiga och med samma utstrålning som Vegas och Molnet men den är söt, stabil och välriden, har otroligt snälla ögon och hade inga problem med min hund som var halvt hysterisk Han blir gärna lite lätt exalterad på nya platser
Den är e. Wynton och sen mycket fullblod på mammas sida. Såg att han lämnat en del som tävlat hoppning trots att han är en dressyrhingst.
Denna hoppar trevligt, är modig, gillar vatten och bra galopp, perfekt för fälttävlan mao
Jag känner ju inte dig, men blir ändå så glad för din skull efter det tråkiga du råkat ut för. Hoppas du har hittat DIN häst
Jag hejar också på digTack, så himla fint skrivet av dig
Men va roligt håller tummarna att det blir niProvat den första igen, uteritt denna gång. Superfin! Framåt, orädd och galoppen är
Sen är den väldigt rar och trevlig att hantera.
Jag tror faktiskt det kan vara hästen för mig trots allt. Inte lika flashiga och med samma utstrålning som Vegas och Molnet men den är söt, stabil och välriden, har otroligt snälla ögon och hade inga problem med min hund som var halvt hysterisk Han blir gärna lite lätt exalterad på nya platser
Den är e. Wynton och sen mycket fullblod på mammas sida. Såg att han lämnat en del som tävlat hoppning trots att han är en dressyrhingst.
Denna hoppar trevligt, är modig, gillar vatten och bra galopp, perfekt för fälttävlan mao
Värt att chansaOm jag skriver att jag letar sto, 5-10 år, osv.
Varför erbjuder någon då en valack, 16+
Folk är roliga. De tänker nog att du ändrar dig?Om jag skriver att jag letar sto, 5-10 år, osv.
Varför erbjuder någon då en valack, 16+
TydligenVärt att chansa
Nej?Folk är roliga. De tänker nog att du ändrar dig?
Näj (visserligen söt)Men tänk om han var jättejättesöt?
Jag har gjort så. Jag skulle vilja ha en läromästare.Jag förvånas ständigt när folk i min närhet köper ny häst. De vet exakt vad de vill ha och sen kommer de hem med nåt helt annat.
En skulle ha en lite mindre (155?) brun valack och kom tillbaka med ett skimmelsto som var d-ponny.
En annan skulle ha en c-ponny läromästare i hoppning som förstahäst till sitt barn. Köper en ponny (som visade sig vara b-ponny) som hoppat några gånger hemmavid men aldrig ens varit iväg på p&j.
Kan fortsätta med minst fem exempel till…
Jag har också gjort så!Jag förvånas ständigt när folk i min närhet köper ny häst. De vet exakt vad de vill ha och sen kommer de hem med nåt helt annat.
En skulle ha en lite mindre (155?) brun valack och kom tillbaka med ett skimmelsto som var d-ponny.
En annan skulle ha en c-ponny läromästare i hoppning som förstahäst till sitt barn. Köper en ponny (som visade sig vara b-ponny) som hoppat några gånger hemmavid men aldrig ens varit iväg på p&j.
Jag har gjort så. Jag skulle vilja ha en läromästare.
Och har stallet fullt av unghästar.
Jag tror egentligen att jag är ganska nöjd med unghästar och egentligen vill jag nog gärna ha det.
Det har du rätt i! I mitt fall så är det också så att jag inte riktigt har tiden att hålla igång en vuxen ridhäst.Jo, man får såklart ändra sig! Men just när man har en så uttalad bild på vad man vill ha och så dyker det upp nåt helt annat.
Sen är vissa av personerna så nöjda med sina köp och andra gnäller över att hästen inte är si eller så. Det är nog det värsta, att man köper nåt man egentligen inte skulle ha och sen gnäller för att hästen inte motsvarar det. Ungefär som att jag skulle gnälla för att min fjording inte kan gå 1,40-hoppning.
Så länge man är vuxen tänker jag att spannet kanske var bredare än man från början troddeJag förvånas ständigt när folk i min närhet köper ny häst. De vet exakt vad de vill ha och sen kommer de hem med nåt helt annat.
-Låtsats som att jag inte har ett litet tinkersto där det var planerat att vara en större nordsvensk valack -Jag förvånas ständigt när folk i min närhet köper ny häst. De vet exakt vad de vill ha och sen kommer de hem med nåt helt annat.