Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart inte. Drömhästar växer ju på träd, speciellt sånna som också är till saluNä men de är ju klart jag inte ska ringa o åka o kolla på en 2åring va? som är drömhästen och varit till salu sen Juni...
Jag tror det är lite så att man ändå faller för en häst som inte alls matchade de första kraven.Om jag skriver att jag letar sto, 5-10 år, osv.
Varför erbjuder någon då en valack, 16+
Nä men de är ju klart jag inte ska ringa o åka o kolla på en 2åring va? som är drömhästen och varit till salu sen Juni...
Men nej, naturligtvis inte. Särskilt inte om den varit till salu sedan juni, då kan den ju kanske till och med inhandlas till något bättre pris.Nä men de är ju klart jag inte ska ringa o åka o kolla på en 2åring va? som är drömhästen och varit till salu sen Juni...
Hur gick det? Inget att ha väl?Åker o kollar idag
Ser ut som om du tidigare tagit ställning mot tvååriga drömhästar.Känner igen mig så väl, alltid köpt unghästar fast jag inte ska ha det. Men det har oftast blivit bra ändå.
Denna gång ska jag faktiskt låta hjärna bestämma mer
Sen är det ju det, jag har inga höga ambitioner så ras spelar inge stor roll. Nu drömmer jag ju om en quarter igen o då borde jag ju köpa det.. men de är ganska dyra (ska inte köpa fören våren/nästa sommar)
Fast är det inte lätt att man kan hamna lite i önskatänkning om då tänka det är en drömhäst, fast där lätt kan finnas flera? Särskilt om man inte har höga krav på ras, vill ha en trevlig allround häst utan ambitioner och är villig att köpa en två åring. Såna finns där ändå en del av på annons iaf vad jag har sett.Ser ut som om du tidigare tagit ställning mot tvååriga drömhästar.
Världen (ähum, iaf Sverige), svämmar över av överblivna unghästar.Fast är det inte lätt att man kan hamna lite i önskatänkning om då tänka det är en drömhäst, fast där lätt kan finnas flera? Särskilt om man inte har höga krav på ras, vill ha en trevlig allround häst utan ambitioner och är villig att köpa en två åring. Såna finns där ändå en del av på annons iaf vad jag har sett.
Ja men exakt. Så jag hade inte tyckt man behöver ha eld i rumpan utan verkligen gå efter vad man vill ha. Även ridhästar ligger bra i pris om man inte är ute efter någon super talang. Så jag hade om det vore jag letat efter en riden häst än unghäst som marknaden ser ut nu.Världen (ähum, iaf Sverige), svämmar över av överblivna unghästar.
Så visst finns massor av drömhästar!
Jag har turen att ha en drömhäst till salu men ingen spekulant är intresserad.
Så jag är glad över att vara ofrivillig matte till en alldeles egen drömhäst.
Skämt åsido, det är ju faktiskt så att du har helt rätt. Nu kan man verkligen välja och vraka och vara kräsen.
Hur gick det? Inget att ha väl?
.
.
.
.
.
Tänkte väl det.
Hade 100% satsat på en riden häst om jag vore du särskilt eftersom du skrev innan att planen fanns att köpa till våren. Så är ju inte alls bråttom. Hade hellre sparat ihop extra pengar och köpt en häst man kan provrida. Är ju dyrt nog att ha häst innan jag sålde 3åringem så blev jag påmind om hur jäkla jobbigt det är med unghäst ibland, som en tonåring typTackade nej och nu fick jag ett annat erbjudande
Ja jag tacka faktiskt nej igenHade 100% satsat på en riden häst om jag vore du särskilt eftersom du skrev innan att planen fanns att köpa till våren. Så är ju inte alls bråttom. Hade hellre sparat ihop extra pengar och köpt en häst man kan provrida. Är ju dyrt nog att ha häst innan jag sålde 3åringem så blev jag påmind om hur jäkla jobbigt det är med unghäst ibland, som en tonåring typ
En Rocky mountain?Ja jag tacka faktiskt nej igen
Hejja mig!
Ja älskar ju unghästar och det är ovanlig stam, färg och storlek på han (o så va han superhärlig) men nä. Ja lyssnar på vettet
Ah min stallägares pappa föder upp quarter och paint med. Dom har super fina hästar till salu med men verkar omöjligt att sälja unghästar just nu. Den ena är en paint skäck sååå fin tycker du skall köpa en lusitano iställetNä quarter
De sänkte priset igen nu
Ah min stallägares pappa föder upp quarter och paint med. Dom har super fina hästar till salu med men verkar omöjligt att sälja unghästar just nu. Den ena är en paint skäck sååå fin tycker du skall köpa en lusitano istället
Så kan det vara. Men under alla år jag ridit är det fortfarande stona som ligger mig varmast om hjärtat.Jag tror det är lite så att man ändå faller för en häst som inte alls matchade de första kraven.