Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För er som kollar runt på annonser så ja, min Fighter är nu till salu. säljer han då min tid inte räcker till.
Hej! Jag har lånat dator för att betala räkningarna, så jag är ute en snabb sväng. Allt är bra här förutom att hårddisken på min dator är trasig och vi skickade efter enny, men det var också trasig, men nu lovade dom att dom skulle skicka en ny till idag, så förhoppningsvis inom en vecka 10dagar så är jag på g igen.
Ha det gott så länge
Hej Plumpen!
Ja jag var inne på Blocket och såg din Fighter!!!! Vad ledsamt att du inte hinner med honom - men va fin han är!!!!!
Hoppas verkligen att du gör rätt!
Vad har du för häst kvar nu då?
För er som kollar runt på annonser så ja, min Fighter är nu till salu. säljer han då min tid inte räcker till.
Tack så mkt. jo han är fin och så snäll.
hm. om jag gör rätt. den frågan ställer jag mig hela tiden. Eftersom att jag inte hinner med han så har jag inge val. helst av allt vill jag ju ha kvar honom.
jag kommer inte ha någon häst sen. har bara han.
Hej Åke!
Nääää benen kanske inte håller, han har väl kraftig förbening.
Förstår att du är emot det har sett det i tidigare inlägg. Och jag håller med!
Tycker oxå att ardennerföreningen kunde vara hårdare i det läget. Nordsvenskarna tar ju inte in hingstar med det problemet!
Funderar bara om det med hovbrosk! Finns det något som vissar att hästarna med brosk mår dåligt av det eller halta osv?
En som jag lärde känna för ett par år sen hade en ardenner med kraftig hovbrosk på sin valack. tills slut så fick dom avliva honom pga att han inte kunnde gå. han blev bara 9 år.
En som jag lärde känna för ett par år sen hade en ardenner med kraftig hovbrosk på sin valack. tills slut så fick dom avliva honom pga att han inte kunnde gå. han blev bara 9 år.
Det vanliga är att man tar bort dom innan det blir för mycket och plågar hästen. Tack och lov har jag sluppit HB.
Så tråkigt men man verkar inte höra så många fall där det händer! vi har haft hovbrosk på en del hästar men de har inte haft ont av det och de jobbar ju oftats dagligen, kanske haft tur då.
Vanligt?? det har jag inte hört, vet nog ingen, men men
Hej!
Tänkte bara höra hur det går med Fighter?
Har det ringt många, känns det som du "hittat" någon köpare som skulle passa?
Lycka till!
det är en som har ringt. men han fick inte köpa honom. han skulle ha Fighter till sina bara på 10 och 11 år. frågade han om det inte var lämpligare med en ponny till barnen och det insåg han till slut.