Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg att det var stängt på måndag, men jag kommer ev förbi på tisdag och kollar/provar. Är sjukt sugen på en
Ska alla dit och träffas då eller? Jag ska dit nu i veckan med tänkte jag när jag ändå är uppe i sthlm
Buketräff på knyt an
Ska alla dit och träffas då eller? Jag ska dit nu i veckan med tänkte jag när jag ändå är uppe i sthlm
Buketräff på knyt an
Jag ska ju till Sthlm på onsdag...Ska alla dit och träffas då eller? Jag ska dit nu i veckan med tänkte jag när jag ändå är uppe i sthlm
Buketräff på knyt an
Jag har fått tag på en mei tai, och jag hinner inte åka in imorgon. Men jag säger till när det är dags för sele, om du jobbar dåKul! Ja prova är bäst! Många gillar hop-tye den är inte så "sjal-liknande" som tex didy men jag tycker didy är mjukare och finns i fler fina färger.
Det vore grymt!
Undrar om jag redan träffat nån bukefalist utan att veta det
Kanske ska fixa en namnlapp Tove aka Cocos
Åh jag bor i Stockholm, vore ju kul med bukebärträff!
Ja! Jag är sugen på en ny sjal Har redan inplanerat att komma 6/9 när en kompis är upp på besök. Men kan komma på buketräff också, kan ju titta första gången och köpa den andraDet vore verkligen superkul!
Om det är flera intresserade och några som vill köpa bärdon kanske jag kan kolla med chefen om vi kan va i butiken. Dock är väl det mest aktuellt om nån som sagt vill köpa nått också.. Men fråga kan jag alltid göra!
Det vore verkligen superkul!
Om det är flera intresserade och några som vill köpa bärdon kanske jag kan kolla med chefen om vi kan va i butiken. Dock är väl det mest aktuellt om nån som sagt vill köpa nått också.. Men fråga kan jag alltid göra!
Du kan väl sälja på mig en toddlerseleDet vore verkligen superkul!
Det vore verkligen superkul!
@Cocos har ni bärjackor etc förresten?
Hej tråden!
Vi bär vår dotter på 3 veckor i en trikåsjal från Aldoria, det är mysigt men jag känner att jag vill ha ett alternativ som går lite snabbare också. Ska få låna en pognae med spädbarnsinlägg samt en meitai att prova, får se om något av dem är något för mig. Det finns många vackra vävda sjalar men jag känner mig inte riktigt som en sjal-mamma. Det är för bökigt. Vad har ni för selar som ni är nöjda med?
Manduca här också. Min syster har en Beco Gemini som hon varit väldigt nöjd med. Hade köpt en sån om jag inte kommit över en begagnad Manduca billigt.Hej tråden!
Vi bär vår dotter på 3 veckor i en trikåsjal från Aldoria, det är mysigt men jag känner att jag vill ha ett alternativ som går lite snabbare också. Ska få låna en pognae med spädbarnsinlägg samt en meitai att prova, får se om något av dem är något för mig. Det finns många vackra vävda sjalar men jag känner mig inte riktigt som en sjal-mamma. Det är för bökigt. Vad har ni för selar som ni är nöjda med?
Jag säger ergobaby adapt, man kan förminska (och förstora) sittytan och behöver alltså inte greja med spädbarnsinlägg. Går att bära fram, bak och på höften.Hej tråden!