Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också 6 som basstorlek och gillar 4-5 bäst. Med en 4a kan jag göra alla knyt jag använder just nu, det är bara avsluten som inte går att göra så flashiga :-) Men jag lyckades göra en DH med en fyra när vi var på Kolmården minsann!
Jag har också 6 som basstorlek och gillar 4-5 bäst. Med en 4a kan jag göra alla knyt jag använder just nu, det är bara avsluten som inte går att göra så flashiga :-) Men jag lyckades göra en DH med en fyra när vi var på Kolmården minsann!
Kan inte riktigt släppa det här känner jag.. Hur lyckades du med detta? Jag bär gärna i förstärkt ryggsäck och då kan jag göra vanlig knut vid axeln eller så räcker det precis till ett cccb. Hur lyckas du göra en DH liksom?
Förstärk ryggsäck är också precis med en 4a. Det här blev avslut mer som en Shepherds Carry men den gillar jag inte.
Ändarna kommer över varsin axel, ena under och andra över bröstpasset. Viker upp ena och knyter.Kanske är så.. Har som sagt aldrig prövat göra en DH men tycker min fyra är perfekt för en förstärkt rygga
Du avslutar alltså ovanför bysten eller? Svårt att se, blir distraherad av din fantastiska sjal
Ändarna kommer över varsin axel, ena under och andra över bröstpasset. Viker upp ena och knyter.
Manduca Manduca ManducaNä hörni, det här med sjal var inte min grej.
Vilken sele är bäst för mig och bebis?
Krav:
(Bebisen är 6 månader, "ganska" vild och sprattlig och väger typ 9 kilo nu, om det spelar någon roll.)
- Vill kunna ha honom på ryggen.
- Så ergonomisk för mammans trötta rygg som möjligt.
- Snygg!
- Pris spelar inte jättestor roll.
- "Snabb" sele (det vill säga att bebis kommer snabbt in och framför allt snabbt ur) och inte för mycket meck med att få på och av den.
- Pappan ska också kunna ha den.
- Pluspoäng för fiffiga och smarta funktioner, typ ficka eller sånt.
Jag har en liten härmapa. Hon har gjort illa armen (trillade, troligtvis muskel som gör ont) så jag kan inte göra supermantoss utan satte på höften, tog övre railen i munnen på lagom avstånd och började baxa runt. DET var kul, man ska BITA i sjalen tydligen, så sen var det en liten brud som tuggade glatt på den del av sjalen hon kom åt.@Blueberry ser han när han sitter på ryggen? I så fall hade jag bara övat på att ta upp och ner på ryggen Dottern var hel-läbbig när hon var runt 1. Jag lutade mig framåt för att hon skulle "hänga med" när jag tog av axelbanden. Hon lutade sig bakåt. Blev att jag lutade mig framåt med ena armen på hennes rygg, kopplade ur ena axelbandet, tog den lösa armen över hennes rygg och kopplade bort nästa. Sen är det bara att hiva ner/runt. Är man två i början kan man ju hjälpas åt. Älskar att bära på ryggen, man blir så stark och får händerna fria till annat.
Om man har tur på tradera tror jag man kan komma ner i de priserna, när jag kollade för någon månad sen åtminstone. Men 6-700 är inte orimligt.Finns det beggade manduca för 400-500:-? Jag fick ge runt 700 för min och det var där de låg då.
Det var Tradera jag köpte på har jag för mig. Kollade blocket parallellt så det kan varit där med. Den här var knappt använd (superskick verkligen) så det var inte mycket snack för min del, särskilt inte när de flesta låg i den prisklassen.Om man har tur på tradera tror jag man kan komma ner i de priserna, när jag kollade för någon månad sen åtminstone. Men 6-700 är inte orimligt.
Och du kan förmodligen sälja den för ungefär samma pris när du vill bli av med den!Det var Tradera jag köpte på har jag för mig. Kollade blocket parallellt så det kan varit där med. Den här var knappt använd (superskick verkligen) så det var inte mycket snack för min del, särskilt inte när de flesta låg i den prisklassen.
Finns det beggade manduca för 400-500:-? Jag fick ge runt 700 för min och det var där de låg då.
Finns det beggade manduca för 400-500:-? Jag fick ge runt 700 för min och det var där de låg då.