Ryggsäck med tibetanskt avslut och poppins på magen med min black hemp pfau, fcc med min yaro la fleur flame cotton och fwcc tub med min nya oscha tian ma .
Har funderat på en yaro la fleur rose 3,6. Hur trivs du med din? Vilken längd har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ryggsäck med tibetanskt avslut och poppins på magen med min black hemp pfau, fcc med min yaro la fleur flame cotton och fwcc tub med min nya oscha tian ma .
En Oscha Nouveau Celandine med Tussah silke, lin och bomull, guldig. Först köpte jag en Vanilla Roses som är samma blandning men vildsilke. Nu senaste köpet är en med vildsilke och bomull bara, inget lin. Gillar vildsilke bättre än Tussah men det visste jag ju inte innan :-) Att det blev den tredje var för att det var rätt färger och tunn för sommaren. Jag har liksom ett gäng sjalar... Celandine var den enda som kändes ok att sälja faktiskt, den användes minst.
Blir typ alltid fwcc ibland kangaroo. Har inte knytit lillebror (3 1/2 månader) på ryggen ännu, men nu känns han stabil nog så ska testa en enkel ryggsäck nån dag framöver tror jag. Storasyster knyts alltid i dh, älskar't! Sen gillar jag tibetanskt avslut.
Måste lära mig dh! Alla säger att det är skönaste knytet men jag är så larvig att jag nojar för att om jag börjar knyta så nu så kommer jag bli bortskämd med att det känns typ viktlöst och sen när dottern blir tyngre har jag lixom inget bättre att komma med
inspg häromdagen att det börjar kännas tyngre i förstärkt ryggsäck och fick lite panik.. Tills jag insåg att det va mina bh band som tryckte på en gammal nervskada
Nädå, inte alls så farligt dyrt. Vildsilke är lite greppigare.Vildsilke låter så fruktansvärt lyxigt att jag blir pank bara jag hör ordet
Vad är det du gillar mer med vildsilke jämfört med tussah? Har noll koll på silke så berätta gärna mer
Camilla Rose är väldigt vacker! Jag gillar färger och mönster i vanliga fall men sjalar fastnar jag oftast för de lite enklare varianterna. Eller iaf inga tigerränder och sånt
Japp, superman-toss här!Hur gör ni för att få era barn till ryggen förresten? Jag har alltid kört varianter av superman. Tycker det varit smidigt och lätt.
Trivs jättebra med min dark green / flame cotton, den var mjuk från start men stadig och liksom stretchig. Känns som ett par stretchjeans, den är tjock. Min rosa/hampa är vansinnigt stöddig och inte inbruten än, väldigt vacker dock. Jag har 6r (4.6m), det är min basstorlek som jag kan göra alla knyt i.Har funderat på en yaro la fleur rose 3,6. Hur trivs du med din? Vilken längd har du?
Får man fråga hur långa ni är ungefär? Lite nyfiken på att köpa en vävd långsjal nu när trikåsjalarna kommer bli svåranvända snart men jag vet inte vilken storlek?Trivs jättebra med min dark green / flame cotton, den var mjuk från start men stadig och liksom stretchig. Känns som ett par stretchjeans, den är tjock. Min rosa/hampa är vansinnigt stöddig och inte inbruten än, väldigt vacker dock. Jag har 6r (4.6m), det är min basstorlek som jag kan göra alla knyt i.
Med en 4a kan jag göra de flesta knyt, min oscha är en fyra .
Hur gör ni för att få era barn till ryggen förresten? Jag har alltid kört varianter av superman. Tycker det varit smidigt och lätt.
Nädå, inte alls så farligt dyrt. Vildsilke är lite greppigare.
Får man fråga hur långa ni är ungefär? Lite nyfiken på att köpa en vävd långsjal nu när trikåsjalarna kommer bli svåranvända snart men jag vet inte vilken storlek?
Själv är jag ungefär 175 cm lång och "normalbyggd", inte smal men jag tror inte att någon skulle beskriva mig som storväxt heller.
Får man fråga hur långa ni är ungefär? Lite nyfiken på att köpa en vävd långsjal nu när trikåsjalarna kommer bli svåranvända snart men jag vet inte vilken storlek?
Själv är jag ungefär 175 cm lång och "normalbyggd", inte smal men jag tror inte att någon skulle beskriva mig som storväxt heller.
Nä hörni, det här med sjal var inte min grej.
Vilken sele är bäst för mig och bebis?
Krav:
(Bebisen är 6 månader, "ganska" vild och sprattlig och väger typ 9 kilo nu, om det spelar någon roll.)
- Vill kunna ha honom på ryggen.
- Så ergonomisk för mammans trötta rygg som möjligt.
- Snygg!
- Pris spelar inte jättestor roll.
- "Snabb" sele (det vill säga att bebis kommer snabbt in och framför allt snabbt ur) och inte för mycket meck med att få på och av den.
- Pappan ska också kunna ha den.
- Pluspoäng för fiffiga och smarta funktioner, typ ficka eller sånt.
Nä hörni, det här med sjal var inte min grej.
Krav:
(Bebisen är 6 månader, "ganska" vild och sprattlig och väger typ 9 kilo nu, om det spelar någon roll.)
- Snygg!
- "Snabb" sele (det vill säga att bebis kommer snabbt in och framför allt snabbt ur) och inte för mycket meck med att få på och av den.
Vi har en Beco men nästa blir nog en Tula eller en wc (wrap conversion). Madame GooGoo !Nä hörni, det här med sjal var inte min grej.
Krav:
- Snygg!
Min sambo har den utan problem och han är 190 kg och bred över axlarna.
oops, amningshjärnan spökar . cm lång ska det såklart vara.190 kilo = bred på fler ställen än över axlarna?
Visst har du släkt i Halland? Har du vägarna förbi Falkenberg får du gärna komma inom och prova Beco-selen @Blueberry .