Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nypriset på den jag har är bara 2500, så det var inte så farligt ändå tycker jag. Dessutom fick jag den billigt, 1100 + inbytessjal
KL
Ni som är erfarna sjalbärare vad rekommenderar ni som första val?!
Har ju bara några dagar kvar tills det är tänkt att storken skall landa, men har ännu inte fått fingrarna ur för att köpa en sjal... Trots att jag genom hela graviditeten tjatat om att jag vill ha en
På Barnens Hus finns en trikåsjal som - för en amatör - verkar vettig...
Men tittar man på nätet så finns massor av alternativa modeller, längder, bredder, "stilar"... Priserna varierar från 300 - 800 .- trots att produkterna ser likvärdiga ut.
Och tittar man på blocket.se så verkar man kunna köpa begagnade sjalar till "bra priser" om man bara vet vad man vill ha...
Tips och råd?
/Swat
KL
Ni som är erfarna sjalbärare vad rekommenderar ni som första val?!
Har ju bara några dagar kvar tills det är tänkt att storken skall landa, men har ännu inte fått fingrarna ur för att köpa en sjal... Trots att jag genom hela graviditeten tjatat om att jag vill ha en
På Barnens Hus finns en trikåsjal som - för en amatör - verkar vettig...
Men tittar man på nätet så finns massor av alternativa modeller, längder, bredder, "stilar"... Priserna varierar från 300 - 800 .- trots att produkterna ser likvärdiga ut.
Och tittar man på blocket.se så verkar man kunna köpa begagnade sjalar till "bra priser" om man bara vet vad man vill ha...
Tips och råd?
/Swat
Men hörrni proffs, jag gillade ju selarna förr när man skulle få upp barnet om man var utomhus = släpa lönga sjaländar i backen.
Nu vill ju inte min ländrygg vara med om selar mer så det kapitlet är över.
Men hur ska man trixa för att slippa sopa backen med långt trassligt tyg?
jag tycker det har gått i vågor hur mycket snäcan gillat selar och sjalar. håll ut ett tag, så kanske han trivs bättre i den när han blivit lite större. JAg upplevde att hon satt bättre när hon vuxit till sig lite, mellanfasen mellan insats och utan var hopplös, för stor för det ena och för liten för det andra.
Jag håller med Kanelbulle. Just den där mellanfasen när hon var mittemellan babyinsatsen och att sitta vanligt var värst. Tror jag gav upp då och bar inte så mycket.
Annars om du inte gillar sjalar och att knyta så kan du ju prova en ringsjal eller en kortsjal som du bär över axeln.
Det är ingenting man orkar bära i i flera timmar, men korta stunder är det väldigt behändigt .