Jordgubblime
Trådstartare
Kan annars tipsa om gravidjacka, jag har en begagnad från blocket. Billigare och fungerar sålänge du bär på mage@superstar idag är det sol, plusgrader och blåsigt. Blir mössa med öron på, så långt har jag tänkt Vad är balaklava (fick skrolla upp och ner ett par gånger pga dåligt minne och konstigt ord, aldrig hört talas om )?
Han är varm av sig och likaså jag, så han kändes varm. Även om händer och fötter (det är dom han kan bli lite kall om) Men det var ingen blåst den dagen. Är förvisso småländsk skog vi ska gå i och inte skånsk slätt.
Har fötterna innanför men funderar på om man kan ha fötterna utanför nu, eller när kan man börja med det? Han är 7 veckor på söndag, 61+ cm lång, stadig och rejäl gosse.
@lil-sis Önskar mig en bärjacka men vill se först att han gillar att bli buren lite längre etc innan jag köper en (ekonomin tillåter inte riktigt inköp som inte betalar tillbaka sig Och finns ju inga begagnade ). Ska klä han lite rejälare då. Framförallt huvud (nacke), händer och fötter.
Jag har vanliga kläder på bebis, en stor fleecejacka som når om oss båda och gravidjacka över. Sedan mössa efter väder samt ett antal halsdukar som jag kan lägga om både mig och bebis om det behövs (ska klara de skånska isvindarna).
Jag har varit sugen på en bärjacka men nu blir det ju snart varmare så har inte känts motiverat riktigt...