Nix. Det ser bara ut exakt som det ska.Tror jag kommit på varför det inte kommer något föl.
Damen håller på med könsbyte!
Visa bifogad fil 14240
Ja, jag kan vara lite lätt övertrött faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nix. Det ser bara ut exakt som det ska.Tror jag kommit på varför det inte kommer något föl.
Damen håller på med könsbyte!
Visa bifogad fil 14240
Ja, jag kan vara lite lätt övertrött faktiskt.
Jag har precis kokat ett gäng lammnjurar. Första gången men det blev överraskande gott. Ska bli smörgåspåläggJag kom på att jag borde äta. Frågan är bara vad. Det finns inget jag är sugen på.
Själv äter jag varken lamm eller nöt om jag har andra alternativ. Jag är inte vegetarian men undviker rött kött.Jag har precis kokat ett gäng lammnjurar. Första gången men det blev överraskande gott. Ska bli smörgåspålägg
Jag har bara kokat njurar från nöt tidigare så det var ett experiment.
Uppehåll här just nu. Men det lär ju komma mer.Men fy f-n,någon tömmer en hel pool uppe i himlen.
Men fy f-n,någon tömmer en hel pool uppe i himlen.
Uppehåll här just nu men ska jag ut på balkongen är det mössa som gäller *burrrr*Uppehåll här just nu. Men det lär ju komma mer.
Det är det... men är rädd för läkare, så åker inte inOm det är i närheten av en led så åker du in pronto !
Dom är bara människor,helt ofarliga ,det deras tillhyggen med vassa spetsar man ska vara rädd förDet är det... men är rädd för läkare, så åker inte in
Bakterier i leden kan göra att du förlorar fingret eller får livslånga men och inte kan använda handen. Åk in!Det är det... men är rädd för läkare, så åker inte in
Jag får se om några timmar Har asollösning på.Bakterier i leden kan göra att du förlorar fingret eller får livslånga men och inte kan använda handen. Åk in!
Jag får se om några timmar Har asollösning på.
Åk inJag får se om några timmar Har asollösning på.
Instämmer i kören. Åk in!Jag får se om några timmar Har asollösning på.
Tycker inte mitt ser så farligt ut. Mest svullet. Verkar inte djupt.Det hjälpte inte mig efter ett kattbett (jag vägrar generellt läkare också). Jag kom in i sista sekunden kan jag säga, det såg riktigt fult ut och resulterade i en tvåveckors penicillinkur. Åk in!
Min pappa åkte in och ut på sjukhus pga ett kattbett och kan idag inte använda fingret som innan...Tycker inte mitt ser så farligt ut. Mest svullet. Verkar inte djupt.
Jag gillar rött kött så mycket att jag aldrig kommer att avståSjälv äter jag varken lamm eller nöt om jag har andra alternativ. Jag är inte vegetarian men undviker rött kött.