Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började dagen med att försova mig....:cautious: lyckades komma i tid ändå trots att jag yrat runt som en höna hemma helt nyvaken :wtf:
Fick sluta tidigt på praktiken och upptäckte att jag glömt aktivera det nya bankkortet som självklart ligger hemma och mitt gamla gått ut:banghead: vilket resulterar i att jag sitter fast bakom bommarna på sjukhusets parkering :arghh::meh:
Övertygad om att hästarnas kokade i hagen med täckena på ringde jag en vän som skulle komma till slut, men lyckades ragga upp en trevlig pappa med sin son :up: som betalade min biljett under tiden jag swishade honom summan :laugh:
Sen i ilfart till stallet för att ta av täckena som jag inte hann i morse, och nej hästarna kokade inte i värmen ;)

Började dagen med att försova mig....:cautious: lyckades komma i tid ändå trots att jag yrat runt som en höna hemma helt nyvaken :wtf:
Fick sluta tidigt på praktiken och upptäckte att jag glömt aktivera det nya bankkortet som självklart ligger hemma och mitt gamla gått ut:banghead: vilket resulterar i att jag sitter fast bakom bommarna på sjukhusets parkering :arghh::meh:
Övertygad om att hästarnas kokade i hagen med täckena på ringde jag en vän som skulle komma till slut, men lyckades ragga upp en trevlig pappa med sin son :up: som betalade min biljett under tiden jag swishade honom summan :laugh:
Sen i ilfart till stallet för att ta av täckena som jag inte hann i morse, och nej hästarna kokade inte i värmen ;)
Åh fy så dagen varit för dig hittills, jag tycker du ska unna dig något du gillar som kompensation. Kan ju vara allt från mat till slöa bara för att slöa, läsa bok eller vad attans som helst. Något jag hoppas du gjort redan är att andas några djupa fina lugnande andetag. :nailbiting:

Jag rengjorde och smorde ridskorna och två par ridstövlar som jag sedan hängde undan för att de inte ska användas på ett tag och kände mig duktig när det blivit gjort. Sen kom jag på att shortchapsen är kvar att putsa. Glädjedödare :cautious:. Men jag tar nog dem en annan gång.

Känns som att min kroppstemperatur har sjunkit med 10 grader :arghh: I huset nu, byt strumpor och satt på raggsockor och en fleecetröja. Till och med pizzan som väntat på mig i 5-10 min känns varm :cautious:

Babbelkusar :rage: Tog en halv evighet att läsa ikapp O_o

Varit ute i strilregnet och visat en häst för ev fodervärdar. Nu har jag töat upp med kaffe (tack o lov att vi har en stor kaffepanna här i tråden :up: @hallonsaft Men baren måste vi göra något åt, herrejösse :nailbiting:).

Tänker inte göra ett jota mer än att laga mat idag. Junior beställde köttfärssås :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka