hallonsaft
Trådstartare
Dagens trevligaste hittills: Plingade i mobilen och det landade lite pengar som jag hade glömt att en kompis var skyldig mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gäller att hitta musik som man själv gillar och har rätt tempo.Det gör jag åxo när jag promenerar . Så musiken får helst inte ha allt för snabb takt då blir det kris
Värme ? Här är det 6 grader varmt o mulet med lite regn av o till.Sen i ilfart till stallet för att ta av täckena som jag inte hann i morse, och nej hästarna kokade inte i värmen
Värme ? Här är det 6 grader varmt o mulet med lite regn av o till.
Här har det bullrat under en längre tid,så långt bort så jag inte fattade det från början utan har nu målat husgrunden måtte det nu bara vara Åskar som kommer för det låter närmare o närmare.Nu åskar det här.
Åh fy så dagen varit för dig hittills, jag tycker du ska unna dig något du gillar som kompensation. Kan ju vara allt från mat till slöa bara för att slöa, läsa bok eller vad attans som helst. Något jag hoppas du gjort redan är att andas några djupa fina lugnande andetag.Började dagen med att försova mig.... lyckades komma i tid ändå trots att jag yrat runt som en höna hemma helt nyvaken
Fick sluta tidigt på praktiken och upptäckte att jag glömt aktivera det nya bankkortet som självklart ligger hemma och mitt gamla gått ut vilket resulterar i att jag sitter fast bakom bommarna på sjukhusets parkering
Övertygad om att hästarnas kokade i hagen med täckena på ringde jag en vän som skulle komma till slut, men lyckades ragga upp en trevlig pappa med sin son som betalade min biljett under tiden jag swishade honom summan
Sen i ilfart till stallet för att ta av täckena som jag inte hann i morse, och nej hästarna kokade inte i värmen
Jag håller med: värmeVärme ? Här är det 6 grader varmt o mulet med lite regn av o till.
16 grader och strålande solsken härVärme ? Här är det 6 grader varmt o mulet med lite regn av o till.
Och var tog vi brukar ha samma väder vägen16 grader och strålande solsken här
Alltså jag mest skrattar åt hela dagen.Åh fy så dagen varit för dig hittills, jag tycker du ska unna dig något du gillar som kompensation. Kan ju vara allt från mat till slöa bara för att slöa, läsa bok eller vad attans som helst. Något jag hoppas du gjort redan är att andas några djupa fina lugnande andetag.
Och var tog vi brukar ha samma väder vägen
Perfekta sättet att tackla eländet you rockAlltså jag mest skrattar åt hela dagen.
Om det är i närheten av en led så åker du in pronto !Blev hundbiten i fingret igår. Det är svullet och varmt idag. Infektion på gång antar jag Kan inte böja på fingret.