Ny dag, nya möjligheter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Regn.. här snöar det för fullt
Hon bara kniiiiiiper....
Visa bifogad fil 14224
Det kanske blir en liten Valborg !Hon bara kniiiiiiper....
Visa bifogad fil 14224
NÄR ska detta fega land förbjuda nazism?! Det går alldeles utmärkt, tex Tyskland har ett förbud mot nazistiska organisationer. Det finns faktiskt förlegade ideologier som inte har något att göra i ett modernt samhälle. Att förbjuda dem skulle dessutom ge polisen en helt annan verktygslåda att hantera avskummet.
https://www.dt.se/dalarna/forintels...kommer-till-ludvika-nar-nazisterna-marscherar
Jag är glad att morfar slipper vara med om att nazister marscherar på våra gator igen
Vanlig träolja?Nu börjar det övergå i regn som tur är . Ska olja klart pallkragarna så jag får sätta ut några till. Verkar som det var rena fördärvet att börja med då det bara blir flera hela tiden men det är kul att odla och ha grönsakerna nedanför fönstret så det är bara att hämta d man fixar mat
Well, Frasse-katten har sin egen sovstil.Ha ha ha! Man ser ju inte vad som är fram och bak ju. Det är bara en hög med katt
Ja det kan man lugnt sägaWell, Frasse-katten har sin egen sovstil.
Grattis till lillen!Blev som väntat inte mycket sömn väl hemma heller, men var ändå ljuvligt att ligga i sin egen säng. Och som nu, kunna slöa på sin egen soffa när liten sover.
Senare idag ska jag ta mig ut på en promenad med hund och barnvagn - premiär med kombinationen!
Ja samma som jag oljat in trappan med så kanske dom håller längeVanlig träolja?