Två pyromaner på samma ställe??Vill du ha elda hjälp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Två pyromaner på samma ställe??Vill du ha elda hjälp
Ryyyyyyyyyyyyyyyyser
Ja det var ju en massa gammal skit att elda,hämtar man inte så får man räkna med att det brinner på ett eller annat sättTvå pyromaner på samma ställe??
Neeeeeeeeeej! Jag är snäll,jag är snäll.jag lovar !Ska jag ta ditt hus med när jag väl är på gång?
Nu lugnar du dig.!! Så fort du har bil ska tapeten du du skickade efter upp...Ska jag ta ditt hus med när jag väl är på gång?
Neeeeeeeeeej! Jag är snäll,jag är snäll.jag lovar !
Hon har hotat att ta mina däck hon har hemma hos sig och skriva mitt namn på och dumpa i skogen så jag får skit p.g.a. miljöbov. Förstår du vilka hot hon kommer med?! Jag måste hädanefter vara snäll!?
Dra den om tomten med!
Och nu har @åke s spöregn kommit hit,det bara vräker ner.
Annars så finns det tunt hårt bröd med massor av frön i. Minns inte vad de hette men de var hysteriskt goda och nyttiga!Var sjukt sugen på något att knapra på men visste inte vad, hittade ett paket Breton smörgåskex, yum! Ska börja ha mer hemma tror jag. Perfekt för knaper behov.
Lite? Du kan få allt.Kan du skicka hit lite? Vill ha! Säg bara till innan så jag hinner ta in mitt fårskinn som ligger på vädring
Borde banne mig gå och lägga mig..
Och nu har @åke s spöregn kommit hit,det bara vräker ner.
Här har regnet lugnat ner sig bara väldigt hög luftfuktighet eller miniregnKan du skicka hit lite? Vill ha! Säg bara till innan så jag hinner ta in mitt fårskinn som ligger på vädring
Ring dem. Dra en fuling och säg att hemsidan inte fungerade när du skulle skicka in sista dagenFan, jag missade ansökningstiden för ett jobb jag ville ha med en jävla dag Har haft så fullt upp i huset och inte vart hemma förrän 8-9 på kvällarna och då vart tvungen att packa så har inte hunnit ansöka, jag som skrivit ett skitbra cv också, men inte hunnit med det personliga brevet fan.