Vi med valpar i år

Sv: Vi med valpar i år

Eller, förresten här kommer några bilder...

Morrisjuni-10096.jpg

Morrisjuni-10081.jpg

Morrisjuni-10082.jpg

:love::love::love:

Herregud vilken fin!! Är han alldeles vit?

Visst är han. :love: Jag ville egentligen ha en helvit, för att matcha den stora :angel: men Yerkes är vit och tan. Det är dock bara öronen, lite runt ena ögat och en liten fläck vid svansroten som är ljusbrunt, vilket såhär i efterhand matchar den stora ännu bättre för han är också lite brunaktig på öronen och ryggen. :)

Din var också supersupersöt!! Är den två- eller trefärgad? Ser ut som lite svart också va?

Senast ändrad:

Ja i hans papper står det att han är vit och tan men han är liite svart på svansen, mitt uppe på ryggen och i "mustachen". :)

Ääääääntligen!!!

I morgon är det dags! Då åker vi och hämtar den här lille killen :love:

31320732.jpg

31320733.jpg

Jaaa :love:
Nu är det bara några timmar kvar :bump:

Blir tokig av väntan. Har väntat ända sen innan tiken parades, men nu är det nära :D

Äntligen är han är.

Lilla Rocco :love:

sam_1209_98253395.jpg

sam_1211_98253445.jpg

sam_1229_98253484.jpg

sam_1234_98253533.jpg

Nu ligger han utslagen på soffan efter att ha undersökt sitt nya hem och trädgård!!
Så modig, tuff och glad. Helt underbar :love:

Helt bedårande! :laugh: (och gudarna ska veta att jag inte är något pudelfan i vanliga fall, men han var otroligt söt! ;))

Lycka till med sötsaken :D

Första natten med valp!

Han hade svårt att somna så jag gick ut på en nattrunda. Efter det sov han gott i några timmar.
Vaknade en gång på natten och var ut och pinkade. Sen vaknade 06.30, ut och pinka.

Sen för pigg för att somna om, så han fick frukost igen, sen ut, pinka bajsa.
Nu sover han skönt i soffan.

Skämmer jag bort honom som går ut på natten??
Annars kommer han ju pinka inne.

Han har inte gjort något inne alls :banana: Fast jag har ju sprungit ut och in som en tok me :angel:

Första hunden, så blir lite osäker...

Busråtta :eek:

sam_1237_98332435.jpg

sam_1240_98332436.jpg

sam_1248_98332443.jpg

Nej nej för hela friden! Han är ju bebis, han måste ju få ut om han är kissnödig. Dom växer ifrån det sen ;).
Han blir fortare rumsren ju färre olyckor det sker inne, så det är bara till att på med första bästa plagg brevid sängen, tofflorna och valpen under armen för lite nattbestyr i trädgården. Den glamorösa sidan av valpägandet :D

Nej nej för hela friden! Han är ju bebis, han måste ju få ut om han är kissnödig. Dom växer ifrån det sen ;).
Han blir fortare rumsren ju färre olyckor det sker inne, så det är bara till att på med första bästa plagg brevid sängen, tofflorna och valpen under armen för lite nattbestyr i trädgården. Den glamorösa sidan av valpägandet :D

Skönt! Då fortsätter jag att springa ut och in :D

Han har inte gjort något alls inne i dag heller. Han är så duktig. Snurrade omkring i dotterns sovrum och såg orolig ut, gick ut med honom och då bajsade han direkt ute :)

Så mysigt med valp!! :D

Skönt! Då fortsätter jag att springa ut och in :D

Han har inte gjort något alls inne i dag heller. Han är så duktig. Snurrade omkring i dotterns sovrum och såg orolig ut, gick ut med honom och då bajsade han direkt ute :)

Så mysigt med valp!! :D

Vi sprang ut i trädgården som tokar i början av Stellas uppväxt :p, bara hon visade minsta lilla tecken på att hon möjligtvis, kanske skulle kunna bli aningens kiss eller bajsnödig. Sen berömde vi henne när hon gjorde sina behov ute. Vår första hund också, och vi kanske gjorde fel, men det tog inte lång tid innan hon tydligt visade att hon behövde ut och kissa :)

smyger mig in i tråden nu så här efter ett långt tag sedan trådstarten:)

I morgon har jag haft min underbara sötnos i exakt en vecka, tiden rusar förbi!

Det är en liten svart labraddorhane som härjar runt här hemma nu:laugh: Hoppas att jag får rätt på kameran så ni kan få se lite bilder på Rolex.
Han har varit extremt duktig ända sedan han hämtades, han kan redan sitt och gå i koppel hyfsat bra. Han hämtades när han var 10 veckor, lite senare än vanligt alltså, så de som hade han innan har övat med honom. Att de har gjort det är jag grymt tacksam över! Han är i princip helt rumsren snart:):)

kommer med spänning följa tråden, och ska försöka kolla igenom heeela så man har koll på alla de andra små liven:)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 909
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
13 047
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 026
Senast: Disen
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 463
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V