Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var glad för att det inte är -20 ute.Min mage! En dag innan julafton och här sitter jag på utedasset, och blir nog sittandes här ett tag till... fyfan!
Var glad för att det inte är -20 ute.
Fast du fryser i alla fall inte underredet av dig,men det kanske är risk för blåskatarr.Jag vet inte om snålblåst och pissregn är så mycket bättre när dörrjäveln inte är tät.
Fast du fryser i alla fall inte underredet av dig,men det kanske är risk för blåskatarr.
Fiffi är välvädrad iafKlart som fan att jag fryser fittan av mig, vind när man bor vid havet är ju alltid SVINKALL! Lägg därtill att dörren är gjord så att det blåser rakt in i härligheten, så förstår du hur jag har det 365 dagar om året (för jo, det blåser ta mig fan alltid).
Fiffi är välvädrad iaf
Varför tror du utedass varit tapetserade med planscher? Jo för att det inte ska blåsa rakt igenom!Jag vet inte om snålblåst och pissregn är så mycket bättre när dörrjäveln inte är tät.
Varför tror du utedass varit tapetserade med planscher? Jo för att det inte ska blåsa rakt igenom!
Se så - skaffa några större bilder på kungafamiljen och sätt upp så ska du se att det blir bättre
Bara en?Har bara en bild, den hänger på snedden på väggen bredvid... får skaffa en stor plansch på gamle Oscar och hänga upp framför vinddraget på dörren!
Bara en?
Utedassnybörjare!
Att prinsens tråd blev raderad. Jag vet ju varför men den var rolig.
Men alltså - jag orkade inte läsa den så jag raderade bara, är upptagen med att leka ulvlek ju!Ångrar ju nästan att jag rapporterade den.
Men alltså - jag orkade inte läsa den så jag raderade bara, är upptagen med att leka ulvlek ju!
Åh, kom poesiludret igång också?Förståerligt, men åh så mycket vacker poesi det blev!
Åh, kom poesiludret igång också?
Du ser, hade du varit med och lekt så hade det aldrig hänt!Självklart! Men jag var tvungen att gå och tvätta ur färgen i håret, jag fick massor med fina uppslag till rim där jag stod i duschen men när jag kom tillbaka så...