Pressbyrån va? Har för mig att jag såg nåt klipp om nån som testade.. Det var inte nåt speciellt i smakväg. Men. Ändå inte ok!Jag har sett lussekorven! Kommer inte ihåg var.. Ica Maxi? Vidrigt i alla fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pressbyrån va? Har för mig att jag såg nåt klipp om nån som testade.. Det var inte nåt speciellt i smakväg. Men. Ändå inte ok!Jag har sett lussekorven! Kommer inte ihåg var.. Ica Maxi? Vidrigt i alla fall!
Det är riktigt starka extraljus som trots det inte bländar någon
Sådana där extrastora, extraljusa, extraljus?
Hade hoppats på ett stearinljus format som...jaa...
Fö'låt...jag är trött...
Vi har inte Pressbyrån här, så den finns säkert på fler ställenPressbyrån va? Har för mig att jag såg nåt klipp om nån som testade.. Det var inte nåt speciellt i smakväg. Men. Ändå inte ok!
https://img0.etsystatic.com/104/1/10076281/il_fullxfull.874022566_l7eq.jpgSådana där extrastora extraljus?
Hade hoppats på ett stearinljus format som...jaa...
Fö'låt...jag är trött...
Misstänker att de där kan öka antalet olyckor efter vägarna.
Äh, bara tills vårtorna smältMisstänker att de där kan öka antalet olyckor efter vägarna.
Misstänker att de där kan öka antalet olyckor efter vägarna.
Är den belyst?Vi är härdade i Dalarna, vi har ju Tunatutten vid en av våra största vägar
Är den belyst?
En riktig ljustutte med andra ord.Japp En gigantisk... tja, kvinnliga motsvarigheten till fallossymbol, nersläppt mitt i stan
På vägen till sagda byggnad passerar man Venusberget om man kommer från Falun...
Tuttepuppapolen om jag får be!Vi är härdade i Dalarna, vi har ju Tunatutten vid en av våra största vägar