Vet ni vad;)

MaRomer

Trådstartare
Nu ska jag väcka min sambo;) För snart är det dax att åka till förlossningen;)

ÄNTLIGEN!!!

*BF+7*

Sv: Vet ni vad;)

pratat med förlossningen. Och ska strax lämna hemmets tryggga famn;)

JIPPI!!!!!!!

:bump: :bump: Grattis! :bump: :bump:

Jag borde be Gunnar spärra Föräldra-forumet för mig, jag har redan glömt hur hemskt jag tyckte det var att vara gravid och vill ha mer bebisar nuuu, och alla småttingtrådar gör ju inte saken bättre.

kl

uppdatera åt maromer (är hennes syster)

hon är inskriven på förlossningen o det är vattnet som gått, men de vill ej undersöka hur mkt hon e öppen mm, då det är infektionsrisk. men snart har de en bebis hos sig iaf :)

Uppdaterar när ja vet mera :)

:bump: :bump: Grattis! :bump: :bump:

Jag borde be Gunnar spärra Föräldra-forumet för mig, jag har redan glömt hur hemskt jag tyckte det var att vara gravid och vill ha mer bebisar nuuu, och alla småttingtrådar gör ju inte saken bättre.

Hehe jo börjar också bli sugen på en till.
Även fast jag vet att det vore direkt osmart att skaffa fler just nu.
*tänker på illamående, foglossningar och hur stor och klumpig man känner sig på slutet*

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Bufera
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 529
Senast: corzette
·
Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 699
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar