Näe, jag tror inte kameran ljuger. Det är nog bara en ursäkt .
Speglar kan definitivt ljuga, särskilt de i provrummen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe, jag tror inte kameran ljuger. Det är nog bara en ursäkt .
Så dränk mig med tips, metoder och tankar."
Även om jag är fullt medveten om att de "skavankerna" finns, så älskar jag verkligen min kropp och tycker den är helt fantastisk och dessutom är den ju enligt mig själv sexigt snygg
Är det inte så också att om man själv älskar sin kropp så uppfattas man som snyggare av sin omgivning också? Åtminstonde inbillar jag mig det .
Jag känner mig alltid mycket fetare och fulare i provrummenSpeglar kan definitivt ljuga, särskilt de i provrummen!
Jag får nog revidera mitt svar lite. Det tror jag också... men sen tar tinder mig tillbaka till den bistra sanningen
Precis! Sådär är jag. Till och med min pojkvän, som IRL verkar tycka att jag är finast i världen, medger att jag ofta ser hemsk ut på bild och att han inte kan fatta hur det kan vara sådan skillnad. Min gissning är att jag har ett väldigt animerat ansikte IRL, vilket gör att det alltid blir någon typ av grimas på bildFast det säger ju inte allt. En del personer behöver ju upplevas IRL istället för bild
Har exempel då jag kanske tyckt bilderna varit nja, men sen när man ses så faller bitarna på plats
Jag tycker att jag själv är både ful, för fet och ganska hemsk. Dock orkar jag inte bry mig lika mycket som jag gjorde förr. Känner inte alltid igen mig själv på bilder.
Precis! Sådär är jag. Till och med min pojkvän, som IRL verkar tycka att jag är finast i världen, medger att jag ofta ser hemsk ut på bild och att han inte kan fatta hur det kan vara sådan skillnad. Min gissning är att jag har ett väldigt animerat ansikte IRL, vilket gör att det alltid blir någon typ av grimas på bild
Jag tycker att jag själv är både ful, för fet och ganska hemsk. Dock orkar jag inte bry mig lika mycket som jag gjorde förr. Känner inte alltid igen mig själv på bilder.