vet någon var man kan får tag i ganska billiga kuskgrejer

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare _miia_
  • Startdatum Startdatum
M

_miia_

hej.. är det någon är ute som vet var man kan få tag i körhjälm och de vita byxorna till det hyfsat pris..
var inne och kollade på börjes hemsida och en hjälm kostade ca 800kr och byxorna kostar ca360kr... vilket jag tycker är mycket..

Sv: vet någon var man kan får tag i ganska billiga kuskgrejer

Hjälmen måste vara godkänd av STC så du får nog vara beredd på att en ny hjälm kostar 800 kr. Du får väl köpa en begagnad annars. Du kan köra med vanliga regnbyxor om dem är vita och utan andra färger på. Men det ser väl kanske inte så "proffsigt" ut :P

Sv: vet någon var man kan får tag i ganska billiga kuskgrejer

vilket jag tycker är mycket.. och då misstänker jag starkt att du kommit billigt undan med de priserna.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
637
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka