Verkliglighetstroget eller skoj-inredning

3

333

Vad väljer du om du skulle ha safari/ djurtema i ditt barns rum..?

Kille på snart 1 år

Vi ska göra en väggmålning och vi vill ha naturtrogna "snälla å glada" djur men alla tror att han kommer att vara jätte rädd för dem .. De tycker att vi ska måla typ rosa elefanter osv i så fall..

Vad tycker ni?
 
Sv: Verkliglighetstroget eller skoj-inredning

Hade man blivit rädd för riktiga djur bara för att man är liten hade väl alla ungar som vuxit upp på bondgård blivit psykfall. :D
 
Sv: Verkliglighetstroget eller skoj-inredning

Naturtrogna!
rosa elefanter kommer han växa ur fort, men riktigt djungeltema står sig nog betydligt längre.

Varför i hela friden skulle ett litet barn vara rädd för målade tigrar? När barnet väl är gamalt nog för att veta vad en tiger är för nåt så är han ju redan van.
 
Sv: Verkliglighetstroget eller skoj-inredning

om ni gör snälla och glada djur så tror jag inte att han blir rädd, verklighetstroget ska det vara!
testa rita upp skisser och låt honom kika så ser ni väl om han kryper ur skinnet av rädsla :p
 
Sv: Verkliglighetstroget eller skoj-inredning

jätte fina bilder- var kommer "det snälla men naturtrogna lejonet ifrån"?

har ni bilder på väggmålningar i barnrum?
 
Sv: Verkliglighetstroget eller skoj-inredning

ingen som målat djungeltema eller liknande i barnrummet?
 
Sv: Verkliglighetstroget eller skoj-inredning

Jag hade väggmålningar i mitt rum, men vi har tyvärr inga bilder kvar.
Det var på ekorrar och liknade.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: Praefatio
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 562
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
746
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp