Vems hund skulle ni vilja ha

Gnist

Trådstartare
Om ni fritt fick välja en av bukefalisternas hundar, vilken hund skulle det bli och varför??

Mitt svar kommer längre in i tråden :D :D
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Jag vet ju knappt vad folk har för hundar. Men jag är svag för aningsfull vovvar :D
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Alla vill väl ha mina hundar:confused: :D :D

Jag satsar nog mina stålar på Zlatans lilla, diggar den rasen och har inte tid med nåt krävande:p

//E
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Om ni fritt fick välja en av bukefalisternas hundar, vilken hund skulle det bli och varför??

Mitt svar kommer längre in i tråden :D :D

Jag har ju inte träffat allas hundar precis. Men om jag ska gissa mig till ett svar tror jag att jag skulle vilja ha Piru. Jag ska snart köpa egen hund till skydd, men då blir det nog en schäfer. Jag gillar dock lite "ovanligare" raser i denna gren och det skulle vara kul att ha en läromästare!:)

Annars skulle jag nog säga Focus. Jag gillar Beauceroner och visst, Focus är nog den minst sociala jag stött på men han är ändå så skönt flummig och utseendet är jag helt kär i.:love:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Ja Zlatans är ju bara så söt ju :)
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

En Petit Brabacon, jag ska ha en sån när jag blir pensionär :p Och en dvärgspets ;)

//E
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Nej men.. :o :love:
Jag ska hälsa min lilla fröken det, hon kommer att bli mallig som tusan. ;) :D

Själv är jag osäker på vilken jag skulle vilja ha. Jag gillar Jääkeri. Och Piru med.
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

*kl*

Dentakus jycke!! Sen är jag lite sugen på Elionors tik. Men det blir svårt om jag måste ha både en hane och en tik :angel:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Jag har ju inte träffat allas hundar precis. Men om jag ska gissa mig till ett svar tror jag att jag skulle vilja ha Piru. Jag ska snart köpa egen hund till skydd, men då blir det nog en schäfer. Jag gillar dock lite "ovanligare" raser i denna gren och det skulle vara kul att ha en läromästare!:)

Annars skulle jag nog säga Focus. Jag gillar Beauceroner och visst, Focus är nog den minst sociala jag stött på men han är ändå så skönt flummig och utseendet är jag helt kär i.:love:

Vill du ha mig???

Jag har ju en del skärpa o försvarslust men nån skyddshund är jag inte :D men livvakt går säkert o lära mig;)
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Jag är lite småkär i henne ;)

(men det får man tala lågt om, Nilla är så svartis)
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Nu ska du inte gå å bli mallig! Tror hon syftar på en annan charmig herre :angel:
Dessutom vill nog inte sambon din att du flyttar ut... :smirk:

Själv vill jag bara ha min (jaja, inte min men...snart :) ) olydiga bångstyriga gatukorsning :love: (med världens dummaste, korkadestaste, och oduktigaste förare = jag :D )
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Nu ska du inte gå å bli mallig! Tror hon syftar på en annan charmig herre :angel:
Dessutom vill nog inte sambon din att du flyttar ut... :smirk:
QUOTE]

Nej men ett arbete måste vi alla ha om det så är o skydda nån snygging som jobb , life sucks :D
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Aha, det är därför du började med skyddshund. För många stalkers! :idea:

:devil:
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Jag skulle vilja ha Piru tror jag. Jääkeri hade jag velat ha när han var en liten valp :D

Annars kanske Gnist söta BC, den som vallar! :o
 
Sv: Vems hund skulle ni vilja ha

Vems hund vill du ha då??

______________________________

Personligen skulle jag inte ha något mot att husera Fraggel_Tess's Electra eller RealRealtion's Barras :love: :D
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 106
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 665
Senast: Tantan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 258
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp