Sv: Vem vinner PDA?
Tror jag med.
*KL*
Va de bara jag som tyckte Opalen var blek??
Tror jag med.
*KL*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag med.
*KL*
Tror jag med.
*KL*
Loppet kommer nog ut på youtube snart,
Nej jag också och jag tyckte att det var såå skönt att den där Nisse kom ner på jorden, el ja det gjorde han väl inte fast han borde ha gjort det.
Sen må han ha tjänat massa pengar men han har inte gjort mkt som har impat på mig.
Det har inget att göra med Nisse att jag inte är impad av hästen. Men för mig är det svårt att förstå en hästs storhet som vinner lopp borta i Italien men som inte har gjort något i Sverige på länge. Och visst är han väl bra men inte sååå fantastisk som Nisse ska ha det till.I ledning visst men bakifrån är han inte så mäktig.
Vilken häst tror ni kommer att vinna Prix´D Amerique i morgon då?
Jag tror att Meaulnes du Corta eller Offshore Dream tar hem det hela.
Hoppas förstås på att Triton Sund är på topp och kan vara med där framme, men kan han verkligen mäta sig med "grodätarnas" hästar?
Nisse har matchat bra för att tjäna bra pengar och visst är man bra om man vinner 18 miljoner men ändå lite svårt att ta en häst till hjärtat som tjänar stora pengar i Italien men som inte tar ner snabbloppare här hemma.
Nej jag ger mig inte för det här är min åsikt. Jag säger inte att det är en dålig häst men JAG tycker inte att han är så imponerande som andra tycker.