Vem vinner PDA?

Maxkingen

Trådstartare
Vilken häst tror ni kommer att vinna Prix´D Amerique i morgon då?

Jag tror att Meaulnes du Corta eller Offshore Dream tar hem det hela.
Hoppas förstås på att Triton Sund är på topp och kan vara med där framme, men kan han verkligen mäta sig med "grodätarnas" hästar?

Sv: Vem vinner PDA?

Jag hoppas och tror innerligt på Triton. Stefan om någon kan väl ställa iordning sina hästar till stora lopp, och Triton är en riktigt bra häst. Frågan är ju om han duger mot fransmännen, men jag vill tro det!

Mina favoriter annars är Meaulnes du corta och Offshore dream, som jag tycker är otroligt fina hästar :)

Jag hoppas ju såklart på Opalen och Triton, men om de inte räcker till så får gärna Offshore Dream ta hem segern. Jag tycker att Pierre är så sympatisk.

off topic men

HUR fan får man ta gpå dig man kan inte skcika pm alrig är du på msn osv?

skicka ett mail till mig då! jag ahr samma som innan men har inga mailadresser sparade! :)

Hjärtat klappar ju lite extra för Triton.. Men jag tror inte han räcker. Fransoserna är så jeeevla bra.. så nja.. kanske en skräll i Paris Haufor? Annars Meulnes du Corta är ju favoriten, så han kanske tar hem det? snart får vi se :)

Bara en sken tur och 2 hästbad kvar sen är PDA och jägermeister :D
En liten stek skall nog kunna glida ner med :D

Jag tror Exploit Caf (mest tror jag på denne) eller Meaulnes du Corta vinner.

Svenskarna får svårt och jag tror Triton och Opalen har har ungefär lika stor chans att kanske knipa tredjeplatsen i alla fall. Men med mycket tur och det perfekta loppet kan nog allt hända. :)

Mycket sant men ingen av dom har en kusk som har så stor respekt hos fransoserna. Dom får la ta sig en baguette och ett glas vin efteråt så är nog allt bra :rofl:

Nu är inte jag så jätteinsatt i travsporten. Men jag håller stenhårt på Opalen, kanske lite för att han bor hemma i min stad, jag vet inte ;)

Jag hoppas och vill verkligen att trition o hultman får vinna, stefan verkar så otroligt ödmjuk och härlig.
Därför unnar jag honom denna seger.

Vad var de för rött band som kusken hade på sig?

OM jag nu har fattat rätt, så har Niky samma ägare som MDC, och därmed likadan ägardress. Så för att man ska kunna skilja dem åt så hade kusken ett rött band. Tror jag...

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 601
Senast: Blyger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 563
Senast: Whoever
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka