Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

Jo det var bättre eller ialla fall mer förr. Gusavo Solis är väl söt med sina stor bruna ögonen. Men jag har som sagt varit med för länge och vet att alla provar varandra i stortsätt ialla fall. Kanske är bättre nu men har svårt att tro det det är liksom en stor fam och delar allt. Usch o fy.:crazy:

Vi har i alla fall haft mycket roligt under åren! Men man är väl inte lika imponerad av jockeysarna längre...

Vi har i alla fall haft mycket roligt under åren! Men man är väl inte lika imponerad av jockeysarna längre...

Hahaha, nää för du föredrar ju "telefonförsäljare" numera!! :rofl:

För er som e nyfikna på Ivan, jag lägger upp en artikel på Ung galopp nu i denna stund... ;)

Vad är det för fel på telefonförsäljare då??? (förutom att de försöker sälja telefoner hela tiden...)

För er som e nyfikna på Ivan, jag lägger upp en artikel på Ung galopp nu i denna stund... ;)

Haha, jaså det vågar du göra:d ne skoja bara...

Men en sak som många har glömt vad det gäller killar är att det finns ganska många på stallbacken och sådanna som kommer utifrån:love: eller hur ninni;)

Haha, jaså det vågar du göra:d ne skoja bara...

Men en sak som många har glömt vad det gäller killar är att det finns ganska många på stallbacken och sådanna som kommer utifrån:love: eller hur ninni;)

Ja, det måste jag hålla med om :love:
Stallkillen hos Gustavsson är inte lite söt :angel:

inte så jätte intresserad men kul att läsa men vart på unggalopp ligger artikeln ?

...men han har typ flickvän så jag håller mig till min blonda göteborgare :love:

Nääääääär kommer artikeln NInni????

Den är ännu inte aktiverad för att det plötskligt blev en massa artiklar, men snart så... Håll sidan under uppsikt...

För er som har nära till stockholm så kommer han att berätta om sinna galopp-upplevelser på ungdomsmötet den 24e Feb. på Täby Galopp!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ponnyn ska lånas ut igen och denna gången så verkar jag ha hittat ett perfekt ställe och bara ett par mil från mig så jag kan hälsa på...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 468
Senast: mumin
·
N
Övr. Grenar Efter som detta forum når ut till en allt bredare publik så kom jag på att vi skulle kunna diskutera de obligatoriska genomgångar som...
2
Svar
23
· Visningar
3 843
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar