Diskussion kring de obligatoriska genomgångarna efter amatörloppen.

Sv: Diskussion kring de obligatoriska genomgångarna efter amatörloppen.

Men är man själv god nog att se kritiskt på sig själv och avgöra huruvida man är erfaren nog för att ”slippa” genomgången? Tyvärr så är det inte sällan så, att det är just de som tas upp på genomgången, som inte är där… Ganska tänkvärt…

Hej Ninni!

Jag var ju tyvärr inte där sist jag tävlade (26/11) men du framförde väl min ursäkt? Nämdes mitt namn så skulle jag vara tacksam att få höra om det var ngt jag gjorde fel.

Annars håller jag med er, det är viktigt att gå på genomgångarna, de finns ju av en viss orsak.

*kl*

Kul att denna tråden kommit upp igen! :) Tycker som de flesta andra att det borde liga i allas intressen att gå på genomgångarna för att lära sig mer och även om man anser sig fullärd :smirk: borde man väl kunna gå dit för att få chansen att analysera sin ridning. Möjligheten att se filmen är ju inte så stor annars!

Jag tänker defnitivt gå dit när jag ridit!
Hoppas vi ses där snart! :d

Håller med dig om att Alan är för snäll i sin kritik men då jag inte vet bättre tycker jag ändå det är bra och lärorikt med genomgången. Fördelen med Alan är att han alltid är snäll mot nykomligarna och hjälper dem så gott han kan och att han alltid får in nästan alla på genomgången. Sen hade det varit roligt om han varit mer aktiv "lärare" men man ska vara glad för det lilla! :bow:

Allan är inte snäll i sin kriik mot ponnyryttarna, tvärtom kan han vara riktigt elak tyvärr

Defnitivt! Ibland är han inte direkt pedagogisk... :crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka