Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

Moahaha :devil: jag visste väll att folk skulle bli nyfikna. :angel:
Vi var med Ivan i vågrummet igår. :O :rofl: :d

Vi var med Ivan i vågrummet igår.

Halååå! Sofie!! Så kan du inte säga, välj dina ord!

Hahaha, Jag skulle gå på toa + kolla vikten efter PW-kursen och ”råkade” (de bönade och bad) få två deltagare med mig. När de råkade på Ivan fick de fniss-hysteri!!!! :eek:

Nu tänker ni ”stackars Ivan”, Fel! Stackars Ninni!!!

Fast det var ganska kul… Hahahah Men Sofi, man säger inte ”var med”, det kan tolkas fel… Eller missade jag något när jag va på toa? :devil: Han var ju inte så påklädd…

Hahaha, Jag skulle gå på toa + kolla vikten efter PW-kursen och ”råkade” (de bönade och bad) få två deltagare med mig. När de råkade på Ivan fick de fniss-hysteri!!!! :eek:

Fast det var ganska kul… Hahahah Men Sofi, man säger inte ”var med”, det kan tolkas fel… Eller missade jag något när jag va på toa? :devil: Han var ju inte så påklädd…

Hahaha. Nejdå Ninni. Vi skulle aaaaldrig göra något, det vet du ju! Vi är ju små änglar. :devil: :d

http://www.isolaracing.se/Bilder del 2/20070211_8219.JPG
Shit vad han är snygg! Tack NiiniW för informationen om den lilla hetingen. Har oxå fått höra att han har en tjej eller "träffar någon":cry:
Får väl drömma om tapas och annat på avstånd istället:(

E det inga fler som vill dejta folk inom galoppen? Fast de kanske har tjejer eller killar kan man väl drömma lite?

Kom igen nu:)

Haha, klockren dagens :rofl:

http://www.isolaracing.se/Bilder del 2/20070211_8219.JPG
Shit vad han är snygg! Tack NiiniW för informationen om den lilla hetingen. Har oxå fått höra att han har en tjej eller "träffar någon":cry:
Får väl drömma om tapas och annat på avstånd istället:(

E det inga fler som vill dejta folk inom galoppen? Fast de kanske har tjejer eller killar kan man väl drömma lite?

Jag kommer med otroligt sensationell information (NOT).
Han har sitt namn sytt på byxbaken :D
Jag och kompisen min upptäckte det i fredags då TV-mannen hade zoomat in baken på honom efter ett lopp på TV.
Breaking news eller vad? :banana:

(och halva galopp-buke vet nog det redan :rofl: )

Förresten galoppsofie, var han lika snygg utan kläder som han är påklädd??:d

Nepp, utbudet är snålt. Större efterfrågan så kanske produktionen kan öka?
Sorry, är helt störd på kvällskvisten och är dessutom uttråkad :D

Däremot kan jag komma med att tränaren försökte få ihop mig med en träckare för något år sedan och jag fick tillbringa 10 min med att övertyga henne om att jag hade en pojkvän i England
(som jag såklart inte har) :smirk:

Vad f-n det nu hade med saken att göra xD

Förresten galoppsofie, var han lika snygg utan kläder som han är påklädd??:d

Hahaha. Tyvärr måste jag göra dig besviken. :devil:

Och förresten. Jag tycker ni är liiiite elaka iaf. Det finns ju faktiskt några fler killar som hänger på stallbacken än vad ni säger. Fråga Ninni, hon vet en! :angel: :devil: :d

Och förresten. Jag tycker ni är liiiite elaka iaf. Det finns ju faktiskt några fler killar som hänger på stallbacken än vad ni säger. Fråga Ninni, hon vet en! :angel: :devil: :d

Asså, jag vågar inte nämna någon, :crazy: för den Sofie har i tankarna (typ hela tiden) har hon förklarat som så farlig att jag måste passa mig!! Hahah! Fast tror nog att jag kan sitta säker, :devil: efter som jag är typ dubbelt så gammal som honom. Värre för de flesta andra här på forumet...

Också insåg jag plötsligt hur gammal jag var..... *lider*

Föresten, föresten, tror du han läser deta?!? Känn på den Sofie! *funderar allvarligt på att namnge pesonen för att sätta dit Sofie*
- Mooohaahahahahah!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ponnyn ska lånas ut igen och denna gången så verkar jag ha hittat ett perfekt ställe och bara ett par mil från mig så jag kan hälsa på...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 468
Senast: mumin
·
N
Övr. Grenar Efter som detta forum når ut till en allt bredare publik så kom jag på att vi skulle kunna diskutera de obligatoriska genomgångar som...
2
Svar
23
· Visningar
3 843
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar