Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, Mats, nu är det så här, att har man dejtad Calle engång i tiden, har man ju redan peakat .... och se´n är tjejorna runt om i stallerne så klena nu för tiden.... kanske med undantag av Mimmi, som har en vettig längd .... och Sissi, för den saks skuld.
Se´n undrar jag varför PA får ta så mycket stryk ? Även om han också bara är en tvärhand hög, är han en riktigt trevlig kille. Tjejorna kan väl inte bara titta till utseendet; du är allafall spoken for
Ps: Synd att det inte blev anmälningar d.8/2
Var det du som jobbade hos Criquette? När jag var i Paris senast - när Peintre Celebre vann Arcen - var jag där och hälsade på och då fanns det fortfarande kvar killar som jobbade hos Alec när jag var där i tidernas begynnelse.
Ingen dejtbar, utom möjligtvis vår Travelling Head Lad Jean-Pierre (tror jag att heter, eller Jean-Paul eller nåt annat Jean-??) han var både trevlig och söt och satt i alla fall inte på hemmet för 10 år sedan
Ååå, aldrig tagit dig en titt vid täbys traktortält? *ironisk*Dom man tittade på sin tid, ja dom sitter förmodligen snart på hemmet, den enda jag vet som är kvar det är Wiking.
Klart att jag gör *seriös* köper två! Jag rådiggar Rein, han är ju jätte trevlig, trotts att han bor i Skåne.Ninni! Dra ditt strå till stacken för att rädda hindersporten och Ströms och klimatet och ja, du vet, allt! Köp lotter och vinn en dejt med Rein!
Hahah, har du ingen aning om hur 23åriga pojkar tänker? Han lär ju må som fisken i vattnet!!!OMG. är du seriös? Har du allvarligt meilat Sofia?
Herregud, han kommer väl flytta tillbaka till Spanien i rödaste rappet som ni håller på
Har inte fått något svar från Sofia än
Kan inte fler mejla henne så att det händer nåt
Omg. Asså seriöst. Du anar inte hur snacket går på Täby Stallbacke! Alla pratar om den här tråden.
Allvarligt?
Allvarligt ja. Skvaller sprids snabbt i den här världen ska ni veta. :smirk:
Haha, vem berättade om den här tråden egentligen xD?
Det är väl inte så att hela stallbacken susar om det?
*Oskyldig*
Nej inte hela stallbacken. Bara typ 2 av de största stallen
Haha, fett kul om Malmborgs-stallet visste
Haha, hur går ryktet då ?
Haha, fett kul om Malmborgs-stallet visste
Haha, hur går ryktet då ?
jo de va jag Alec who? Jag lyckades hitta en del söta, men när man började tänka och uppföra sig som dem kände jag att det var dags att komma hem snabbt igen
Klart att jag gör *seriös* köper två! Jag rådiggar Rein, han är ju jätte trevlig, trotts att han bor i Skåne.
Eftersom att det finns Malmborgsfolk här så vet de nog det...............