Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dom som inte sitter på hemmet borde kanske göra det........
Men på vår tid hade vi i alla fall fler att välja på. Nu finns det tydligen bara Ivan och PA och någon nämnde en dansk lärling. I övrigt är det väl bara tjejer som rider. Fy, så trist! Nej, det var bättre förr
Hahahaha! Det va bättre för... Helt klart.. *minns bara skillnaden 10 år tillbaka*
Vad tror ni om att utnyttja Ivans popularitet, fixa till en tävling med dejt i 1a pris och rädda Strömsholm-tävlingarna och typ hindersporten i Norge??? Skall nog föreslå amatörryttarklubben det… Hahaha
Mahahaha, snälla KAN du inte föreslå sofia att ha en tävling på isola där man kan vinna signerade foton ( olika vågade beroende på vilken placering man får) och en Dejt mad Ivan. Ni kommer gå ut o äta tapas innan du vet ordet av
Vad tror ni om att utnyttja Ivans popularitet, fixa till en tävling med dejt i 1a pris och rädda Strömsholm-tävlingarna och typ hindersporten i Norge??? Skall nog föreslå amatörryttarklubben det… Hahaha
Jag tycker mest att killarna på täby ser ut som små pygmeér,:
Bra idé! Och om inte Ivan ställer upp gör säkert Rein det! Allt för hindersporten!
Ja, Mats, nu är det så här, att har man dejtad Calle engång i tiden, har man ju redan peakat .... och se´n är tjejorna runt om i stallerne så klena nu för tiden.... kanske med undantag av Mimmi, som har en vettig längd .... och Sissi, för den saks skuld.
Se´n undrar jag varför PA får ta så mycket stryk ? Även om han också bara är en tvärhand hög, är han en riktigt trevlig kille. Tjejorna kan väl inte bara titta till utseendet; du är allafall spoken for
Ps: Synd att det inte blev anmälningar d.8/2
Jag har mejlat Sofia på Isola Racing idag och sagt att hon ska fixa en tävling där man kan vinna en dejt osv med Ivan
Vet inte riktigt vem hon är men vi får väl se vad hon svarar, hoppas att hon också tycker att det är en bra ide!!!!!
Ja, Mats, nu är det så här, att har man dejtad Calle engång i tiden, har man ju redan peakat