Vem skall till Göteborgs galopp på Säsongspremiären?

konstigamaria

Trådstartare
Hej!
Någon här som skall till Göteborgs galopp på Söndag?
Skall ni bara dit som publik eller skall ni hjälpa till att träcka eller något?
Hade varit kul att höra vilka som skall dit.
Själv skall ja träcka för Ole Larsen i alla fall..

Ha det bra!

Sv: Vem skall till Göteborgs galopp på Säsongspremiären?

Jag ska dit :) Vem är det du ska träcka?

Så många som har kollat tråden men inte svarat?!

Jag tror det var Kingsword som jag skall träcka! Han sa inte så mkt men pratade om komb å trio, så misstänkte då att de är den för han skall bara dit med två.(sen så fick jag anstränga mina små öron lite extra för att kunna förtså vad han sa på sin danska):angel:

(sen så fick jag anstränga mina små öron lite extra för att kunna förtså vad han sa på sin danska):angel:
kompletterat med lite stamning.........

Jag ska dit. Ska inte göra någon nytta, bara prata strunt med min kära väninna Anne-Beth. Så om ni ser två äldre damer med filtar runt benen så är det vi:bump: :bump:

Senast ändrad:

Vi ska dit. Har visserligen inga hästar till start denna gången men kul att titta på löp och slippa nervositeten:angel:

Okay! Ja jag vet ju vem Anne-Beth är så om ja ser henne så kanske ja får se vem du är oxå då =) Men har hon någon till start i morgon?

Jag ska dit, of course:banana:
Säg hej om ni köper nått i kiosken:D

Okay! Ja jag vet ju vem Anne-Beth är så om ja ser henne så kanske ja får se vem du är oxå då =) Men har hon någon till start i morgon?

Nej! Hon skulle visst hjälpa Pia att köra dit någon häst men sen kan vi sitta i gräset och bara njuta. Om vi inte blåser eller regnar bort först - vill säga :cool:

Känner oxå Anne-beth.. hon är för go´ :idea:
Hoppas hon får ut Joker och sin nya snart !

Jopp hon hjälpte Pia, men nu funderar jag på vem du är:confused:
Såg jag dig kanske? Var du med Anne-Beth hela dagen. Jag hade en vit t-tröja och ett par mörk blåa jeans:idea:

Hon hade tyvärr ingan häst med till start!
Vem är du då? Någon som man vet om ?

KL*
Underbart väder! Första gången vi varit i Gbg utan att det blåst:banana:
"satte" ett par vinnare, inga stora vinster men kul ändå. (Tack Fasino!)

Någon som vet hur det gick med Josefine Chini?

Jossan har fått en fraktur i en ryggkota men hon har full rörlighet och kommer bli helt frisk. :( :crazy:

Hästen hon red ville definitivt inte till starten om man säger så:crazy: Hon åkte först av i ledvolten.
Läste precis på Bendiks hemsida att hon har fraktur på tre ryggkotor.
Sex veckor i korsett. Inte kul.

Jopp hon hjälpte Pia, men nu funderar jag på vem du är:confused:
Såg jag dig kanske? Var du med Anne-Beth hela dagen. Jag hade en vit t-tröja och ett par mörk blåa jeans:idea:

Jag tittade in i kiosken men det var så mycket folk så jag hade ingen lust att börja presentera mig. Det var bättre att ni fick sälja godis :d

Jag hade en gul väst och orange tröja och fladdrade runt lite men ganska mycket med AB.

Sen åkte jag med AB ut till Pia, va vackert det var där! Trist att dom inte fick ha fönstrena i stallet öppna :cry: men dom skall väl få ett eget ställe snart.:)

Jag var där! :P
blond tjej med hästsvans som gick omkring med en grå Minolta camera. :) Svart linne. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 778
Senast: Maniac123
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 553
Senast: Enya
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
83 739
Senast: Mineur
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gamla trotjänare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat