Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer inte klara av att använda den där duschen. Och jag är verkligen sunkig. Så jävla less på allt.Känner inte dig personligen, men heja dig som är där du är! Livet känns skit, men troligtvis kan det inte bli så mycket sämre. Det kommer vara skitmat, dryga rumsvänner, usel dusch, ja masa skit. Men försök se det andra, det finns personal som vill dig väl, som vill hjälpa dig till ett någorlunda normalt liv. Ge dig själv en chans till det, livet behöver inte vara perfekt, det är rätt fint med små halv blessyrer.
Men fråga om det finns dusch med avtagbar handtag. Bör ju finnas på sådant stället.Jag kommer inte klara av att använda den där duschen. Och jag är verkligen sunkig. Så jävla less på allt.
Fråga om du kan få en stol att sitta på i duschen, då är det lättare att tvätta hela en liksom. Blir som att sitta i en liten pool då liksom.Jag kommer inte klara av att använda den där duschen. Och jag är verkligen sunkig. Så jävla less på allt.
Varför kommer du inte klara av den duschen? Måste ju ändå vara bättre att känna sig ok än sunkig som du beskriver dig själv.Jag kommer inte klara av att använda den där duschen. Och jag är verkligen sunkig. Så jävla less på allt.
Finns inte på rummet i alla fall. Jag är inte ens betrodd att ladda min mobiltelefon själv så tror inte de ger mig tillgång till en vattenslang heller.Men fråga om det finns dusch med avtagbar handtag. Bör ju finnas på sådant stället.
För att man knappt blir blöt ens i den. Hur ska man ens få ur shampot ur håret eller tvålen från kroppen när alla vattendroppar sprids på en kvadratmeter?Varför kommer du inte klara av den duschen? Måste ju ändå vara bättre att känna sig ok än sunkig som du beskriver dig själv.
Men snälla du. Har du sett duschen ännu? Prova duscha.För att man knappt blir blöt ens i den. Hur ska man ens få ur shampot ur håret eller tvålen från kroppen när alla vattendroppar sprids på en kvadratmeter?
Det handlar väl inte så mycket om huruvida du inte är betrodd att ladda mobilen själv, som att det är en risk även för andra patienter om det finns oövervakade laddsladdar liksom.Finns inte på rummet i alla fall. Jag är inte ens betrodd att ladda min mobiltelefon själv så tror inte de ger mig tillgång till en vattenslang heller.
För att man knappt blir blöt ens i den. Hur ska man ens få ur shampot ur håret eller tvålen från kroppen när alla vattendroppar sprids på en kvadratmeter?
Du kanske kan få sitta länge? Jag tycker 'regnduschar' kan vara lugnande och behagliga - förstår helt och hållet den där känslan av att inte vara hel och ren i sjukhusmiljön. Själv fick jag ångest av att åka in till akuten med min brutna arm för att jag visste att jag hade skitiga sockor på mig i gummistövlarna och GUDBEVARS om jag skulle bli tvungen att ta av mig dem. Hjärnans reaktioner är inte alltid sunda ens under de bästa av förhållanden och att din ger dig skummma, osunda signaler är inte det minsta märkligt. Det är ju därför du är där nu.Finns inte på rummet i alla fall. Jag är inte ens betrodd att ladda min mobiltelefon själv så tror inte de ger mig tillgång till en vattenslang heller.
För att man knappt blir blöt ens i den. Hur ska man ens få ur shampot ur håret eller tvålen från kroppen när alla vattendroppar sprids på en kvadratmeter?
Jag duschar aldrig i nåt annat än takdusch, har inte ens tänkt tanken att jag skulle vara sunkig och smutsig. Det tror jag inte jag är heller, förstår tvärt om inte hur man inte skulle kunna bli tillräckligt ren i en dusch!? Men det hjälper kanske inte att jag säger det..Men snälla du. Har du sett duschen ännu? Prova duscha.
Sedan hopoas jag att ditt fokus just nu på att överleva inte på att bli kliniskt ren och tipp topp.
Det är ju bara att stanna kvar i duschen tillräckligt länge.För att man knappt blir blöt ens i den. Hur ska man ens få ur shampot ur håret eller tvålen från kroppen när alla vattendroppar sprids på en kvadratmeter?
Duscha länge då? Du kommer ju bli renare iaf. Försök att inte hitta problem som inte finns. Du har tillgång till rent vatten och en dusch, det går att bli ren om det känns viktigt!För att man knappt blir blöt ens i den. Hur ska man ens få ur shampot ur håret eller tvålen från kroppen när alla vattendroppar sprids på en kvadratmeter?
Man kan säkert få en bevakad dusch.Finns inte på rummet i alla fall. Jag är inte ens betrodd att ladda min mobiltelefon själv så tror inte de ger mig tillgång till en vattenslang heller.
Nej. Jag har alltid haft problem med en sån dusch.Kan det vara en del i sjukdomen att det inte känns som du blir ren i en sån dusch?
Ja, jag har sett duschen. Känns hemsk.Men snälla du. Har du sett duschen ännu? Prova duscha.
Sedan hopoas jag att ditt fokus just nu på att överleva inte på att bli kliniskt ren och tipp topp.
Förra gången jag låg inne fick jag ladda själv.Det handlar väl inte så mycket om huruvida du inte är betrodd att ladda mobilen själv, som att det är en risk även för andra patienter om det finns oövervakade laddsladdar liksom.
Hur vet jag om allt schampo och tvål försvinner då? Jag är jättenoga med sånt och jag vill ju dessutom ha mina egna hygienprodukter, inte nåt random kemikalieskit som någon annan ställt in i duschen. Dessutom har jag inga rena kläder att byta till.Det är ju bara att stanna kvar i duschen tillräckligt länge.
Du har ju all tid i världen att duscha och någon annan betalar för varmvattnet, så passa på.
Om du sätter dig i duschen en timme så är du nog ren sedan.
Jag har inte ro att duscha länge. Jag känner mig sårbar när jag är naken och vill bara få det överstökat. Dessutom vill jag kunna få på mig rena kläder efteråt. Jag har inget sådant med mig.Duscha länge då? Du kommer ju bli renare iaf. Försök att inte hitta problem som inte finns. Du har tillgång till rent vatten och en dusch, det går att bli ren om det känns viktigt!
Men du lever..... och är där du bör vara med tanke på din trådstart.Jag vill bara hem. Jag har inte fått någon lagad mat idag. Och wi-fi fungerar inte. Och sängen är obekväm.
Jag hade nog levt om jag fått vara kvar hemma också. Jag har bara ingen livslust och har inte haft på länge.Men du lever..... och är där du bör vara med tanke på din trådstart.
Jag känner igen det där. Jag har krisat rejält, blivit inlagd och då vill jag bara hem för att allt är fel där. Men det var ju jätteilla när du var hemma, annars skulle du ju inte hamnat där du är. Du hade tagit fram ett rep. Spela roll om du inte har wifi och sängen är obekväm? Det är inte kul att vara inlagd, jag vet. Men hur mådde du hemma?Jag vill bara hem. Jag har inte fått någon lagad mat idag. Och wi-fi fungerar inte. Och sängen är obekväm.