Vem hade kunnat ana..

Jadzia

Trådstartare
...att hunden två år efter sin död skulle dyka upp i hundsport. För några år sedan tog en granne bilder på mig och min dåvarande hund och nu har en av bilderna tydligen publicerats. Jag måste säga att jag är lite förvånad. Lilla Bumsan.

bumsojag1.jpg

Sv: Vem hade kunnat ana..

Bilden finns med till en artikel om förbudsövningar "säg nej med finess"

Kul att det kom med och hoppas att du inte tog illa upp eftersom den som är på bilden bör godkänna publicering.

Jag godkände all publicering i samband med att bilderna togs, så det är inget problem. Blev bara förvånad över att en av bilderna dök upp nu, flera år senare. Men det var kul att den kom till användning.

Vilken fin bild! Hoppas bara inte den rev upp några sår :/

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 487
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 003
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
3 055
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 253
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka