Vem är Mas Media?

L

Laila87

Jag har en häst efter Mas Media, hans mamma heter Catrin.. Jag kan inte få tag på någon info om varken hans mamma eller pappa.. Anledningen till att jag egentligen undrar är att jag skulle vilja veta något om hans syskon/ halvsyskon.. Det ä så att min häst gick på galoppen till 2000 han är född 95. Efter galoppen o fram till för ca 1 år sedan vet vi inget om honom mer än att han är ridhäst.. Därför skulle jag vilja meta mer om mamma, pappa o syskon.. Vad har det blivit av dom?

Sv: Vem är Mas Media?

Om du söker på galoppsport.se så får du fram många syskon/halvsyskon till din häst. Mas Media har lämnat en hel del duktiga galoppörer. Årets häst i Danmark 2007 blev M.M-dottern Good Girl.

Min granne har haft en häst efter honom! Hon var väldigt trevlig!
Hon gick bra både på banan och senare som ridhäst, på marken och hinder, hon hade fina gångarter för att vara ett fullblod och pigg och väldigt glad när det gällde att hoppa. Fick några bra föl oxå.

Mas media är en mkt bra förvärvare:bow: med många bra hästar efter sig.
Har en själv det är en jättetrevlig 6 åring som vi skolar om till hopphäst, skimmel,han hoppar :bump:mkt bra och kommer att säljas framåt säsongen tll någon som vill ha en bra tävlingshäst.
Hanne Beckman i Danmark hade Mas Media och jag skulle köpa över honom hit,men så hann engelsmännen före så han såldes dit istället,det var ngn hinder häst som gått så bra så fick dom upp ögonen för honom där, får skylla mig själv var lite långsam i vändningarna.
Fick däremot tag på en med ännu bättre stam strax efter,:rofl:
Captor(USA)

Vilka mer än Good Girl är grå? Henne hade man inte heller sparkat ur stallet!

Vad har din Captor gjort? Han har verkligen en stam att döda för!:bow:

Vilka mer än Good Girl är grå? Henne hade man inte heller sparkat ur stallet!

Vad har din Captor gjort? Han har verkligen en stam att döda för!:bow:

Min blivande hopphäst e. Mas media som är grå(mkt snygg grå fö) heter Nighttime.:banana:

Captor hann inte starta mer än ett fåtal ggr pga skada, tog 3 segrar.
Han är bara så snygg världens längsta hals det är en mil fram till öronen och bara så välbenad.Det allra bästa är temperamentet dom blir helt sagolika och korrekta så dom lär ju tåla att bli tränade.:)

Jag har ett sto vars morfar är Mas Media.
Hon är vacker som en dag och otroligt snäll, klok och lyhörd.

Sa jag vacker :angel::love:

Har gått löp fram tills i somras, men är nu 'pensionerad' från galoppen, och ska förhoppningsvis bli min lilla avelsdam istället.
:bump:

Lätt att ha o göra med, snäll att rida, en förnuftig liten dam...:love:

Har Captor haft några avkommor i starbar ålder eller levde han i celibat till han träffade dig!:devil:

Var löpte han?

Denne fantastiske pålle har inte levt helt i celibat innan han träffade mig bara nästan,han har ett fåtal avkommor efter mkt mediokra ston och dessa få avkommor har lyckats vinna 28 löp de'du:banana:
call a cab-korona-the captain-mr appian-the complete-cheap tequila
:bow:Captor har 9 vinnande syskon!Nu snackar vi riktiga lopp,Santa Anita Derby(Gr1)Breed.cup.cl(GR1)massor av Gr2 och Gr3 segrar på dessa 9 syskon(så hans mamma måste anses som,just fantastisk.
Och eftersom jag inte har ngra alldeles super ston så kan jag ju ändå få bra avkommor,hur skall det kunna bli annat än bra med honom.TÄNK om man hade haft ett super sto:idea:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: Svartkatt
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka