Vätskeersättning

C

Ciazon

Min häst dricker inte tillräckligt när jag åker bort på tävlingar eller träningar (över helger) vilket gör att den ganska ofta får koliksymptom när den kommer hem :( . skulle gärna vilja ha tips om hur ni gör för att få era hästar att dricka ordentligt? Jag ger redan massor av vatten i kraftfodret.

Sv: Vätskeersättning

Jag har inte provat själv ,men äppelcidervinäger en liten skvätt i vattnet. Eller hemmavatten å ta med om det går.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 783
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 007
Senast: Oh_really
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 499
Senast: Freazer
·
Mat Jag har börjat fundera lite kring mina frukostvanor... De är inte direkt dåliga, kunde ha varit värre, men ganska tråkiga och skulle nog...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 738
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix