Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är rätt nöjd att jag käkades direkt för hade inte hunnit leka med mycket på jobbet Så avvaktar ett tag och ser om jag kan hänga på när listan fylls
Tänkte att du hade vilat klart nuNej, jag orkar inte än... helt knäckt fortfarande efter två ggr på raken i lyan och förlust.. Det gjorde inte saken bättre att ni fick ut siaren direkt och vann
Är det så att ni tycker en annan tid en 21.30 skulle passa för er som DL?
Jag själv nattar barn kl 19 och kan ha dl fr o m 19.30
Kan förvarna att natt-dl med mig lär inte bli kl 8.30 för även om jag är vaken så är jag inte människa än då så antingen sen kväll eller efter kl 9.
Jag röstar också på nattDL efter 9 på morgonen! Tänker att det blir rätt tight om tid om dagDL är 21.30 och man ska klämma in en nattDL efter det ocksåÄr det så att ni tycker en annan tid en 21.30 skulle passa för er som DL?
Jag själv nattar barn kl 19 och kan ha dl fr o m 19.30
Kan förvarna att natt-dl med mig lär inte bli kl 8.30 för även om jag är vaken så är jag inte människa än då så antingen sen kväll eller efter kl 9.
Är det ingen mer som vill leka i påsk?
Har för mig att @Islandshästryttare visat intresse tidigare, du kanske vill vara med nu?
@Mistimed, har du slutat eller vill du vara med igen?
@Elo, du kanske också vill vara med igen?