Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju pga OS vi behöver komma igång NU!Det passar inte så bra för mig att leka för tillfället och snart är det OS också och då vill jag titta på det, men jag uppskattar taggen.
Jag ser det inte som tjat, jag tycker mer att det är kul att vara ihågkommen. Tyvärr hinner jag dock inte leka ändå; med längre pendlingstider och fler hästar att hinna med än vad mitt liv egentligen är dimensionerat för så skulle jag inte hinna lägga många minuter om dan på lek.
Om jag var en av de taggade så får jag be om ursäkt att jag ignorerade digSenaste taggningsomgången gav ju väldigt dålig resultat (bara Hedinn lyssnade ). Hann inte bli nån lek innan OS men kanske efter?
jag har ju precis fått för mig att jag ska flytta så kommer tyvärr vara helt upptagen m hela den karusellen ett tag framöver...
Om jag var en av de taggade så får jag be om ursäkt att jag ignorerade dig
Jag har tyvärr ingen tid alls för buke eller lekar numera, förhoppningsvis kan jag vara med vid påsk igen
Jag vågade inte putta upp igen .Nu är det snart påsk .....
(säger hon som bara har tid att läsa lekarna, men lik förbaskat tycker att det är hög tid för en ny)
ser inte att du skrivit upp dig på listanJa, det skulle ju vara skoj med lek!
Det vore väl lite fusk om LL även var deltagare?ser inte att du skrivit upp dig på listan
Det vore väl lite fusk om LL även var deltagare?
ser inte att du skrivit upp dig på listan