Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I stort sett alla lekar finns det:En liten sådan där nyfiken fråga. Alla dessa roller (onda som goda), går det att säga vilka som är mest vanligt spelade? Är någon av rollerna mer viktigt att ha med i en lek än någon annan (typ nyckelroll)?.
Hängde någon med, kanske blev svårtolkat vad jag menade?
Jag tror jag fattarEn liten sådan där nyfiken fråga. Alla dessa roller (onda som goda), går det att säga vilka som är mest vanligt spelade? Är någon av rollerna mer viktigt att ha med i en lek än någon annan (typ nyckelroll)?.
Hängde någon med, kanske blev svårtolkat vad jag menade?
Äh. Du var snabbareI stort sett alla lekar finns det:
Ulvar
Bybor (fast jag har varit med i lekar utan)
Ängel
Att ha någon form av sia är också vanligt. Ofta är det en roll som kan sia, men sior kan även delas ut i paket.
Ulvar är en rätt nödvändig roll, men annars "måste" man inget. Men det är viktigt att rollerna balanserar mot varandra så att onda och god sidan blir jämnstarka vid lekens inledning.
Äntligen! Grattis!bilder ( förlåt för bombning- men han är såååå fin !!!!!!!!) arbetsnamn Ziggy för han en kaxig rackare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Han har varit väntad på kan jag säga !!
Grattis!bilder ( förlåt för bombning- men han är såååå fin !!!!!!!!) arbetsnamn Ziggy för han en kaxig rackare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Han har varit väntad på kan jag säga !!
Min är ju född på dygn 373, så det känns som jag väntat i evigheter
Ja, går min så länge blir jag galen! Hon fölade på dygn 321 förra året, så jag räknar med samma i år... Förhoppningsvis är det inte alltför optimistiskt.Min är ju född på dygn 373, så det känns som jag väntat i evigheter
Då får vi se mer fölbilder senare från dig![]()
Då skriver jag upp digJag kan oxå vara med... Fast jag kanske ska som @LenaH beskrev det... Glida in på slutet och avgöra istället för att bli utröstad i DL2![]()
@Schantana och/eller @Malinois kanske känner sig sugna på att testa igen?