Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Taggar vidare då det verkar som jag får en lugn vecka nästa vecka ;)
Jobbar bara måndag och eventuellt tisdag (om nu ingen blir sjuk då) och ingen date med :love: förrän till helgen vad det verkar så kan kanske leka rätt bra i det närmaste egentligen:D

@Lobelia- har inte du tid att leka nu? :)
@Killaloe
@OutOfService det var ett tag sedan - dags för comeback! :cool:
I slutet på veckan så kanske. Det är ju en @Paddislek.:heart

Sitter o kollar gamla lekar i sökfunktionen (nä jag har inget liv :angel:) och noterar att det är lite kul att jag & Paddington verkar ha lite samma smak; jag har kört Ankeborgtema och det ser jag har dykt upp igen, liksom Ivanhoe-tema som jag hade långt gångna planer på att köra men inte blev av.. Kul ju! Attan att jag missade att spela då :arghh: Och @Niyama har du kört Watership Down, snyft att jag missade det! Underbar bok!! :love:

Nu funderar jag, har nån kört Sagan om Ringen-tema? Blev sugen på att kasta mig på det nästa gång jag kommer åt :)

Sitter o kollar gamla lekar i sökfunktionen (nä jag har inget liv :angel:) och noterar att det är lite kul att jag & Paddington verkar ha lite samma smak; jag har kört Ankeborgtema och det ser jag har dykt upp igen, liksom Ivanhoe-tema som jag hade långt gångna planer på att köra men inte blev av.. Kul ju! Attan att jag missade att spela då :arghh: Och @Niyama har du kört Watership Down, snyft att jag missade det! Underbar bok!! :love:

Nu funderar jag, har nån kört Sagan om Ringen-tema? Blev sugen på att kasta mig på det nästa gång jag kommer åt :)
@Lobelia har kört 2 (?) Lekar med ringentema. :up:

Ja @Lobelia har kört två sagan om ringen lekar och står på kö till att köra en tredje ( när hon själv har tid att vara LL )

Va? Vi trodde ju att hon var ond?
Nu menade jag de i leken alltså. :p
Tvivel fanns ju om hon verkligen var ond där och det trodde de väl iofs till slut men @Habina hade ju sitt lynchstop som bm att ta till - vilket även jag påpekade i goda lyan att OM vi nu chansade fel ang habina som ledarvarg så kunde hon ju ändå rädda sig IOM lynchstopet och så blev det ingen god som lynchades oavsett då. Och det visade sig ju vara korrekt taktiskt sett att tänka så - goda vann ju till slut! Med god hjälp av lyan som ju käkade sin ledarvarg :D:p

Mm
Vi var ju lika övertygade i goda lyan så det är klart du har rätt ;)
@Habina det där är ju skitbra egentligen. För skum för att lyan ska vilja ta kål på dig och för skum för att man som god ska tro att du är ond?

Grattis till examen i skumskolan - eller vad säger du @Mirtai :D

Det är väl liiiite bättre om man iaf försöker sig på att spela skum. Inte bara försöker överleva och inse att alla tycker man är skum. ;)

Jag orkade knappt skriva något och det lilla jag skrev tolkades både av goda och onda som att jag var ledarvargen utanför lyan. När jag egentligen var borgmästare. :rofl:

Därav min strejk... :angel:
säg som det är - din strategi var hela tiden från början att spela så skumt så du skulle bli lynchad å kunna stoppa lynchen så alla skulle veta att du var god innan du blev käk och din förmåga gick förlorad :idea: ;)

Det var jag som var ansvarig för Watership Down - temat på Niyamas lek :angel: och @Lobelia har haft 2(?) LotR-lekar!

För övrigt tror jag inte jag kommer hinna leka nu när skolan dragit igång igen :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 770
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka