Ingen fara! jag gjorde likadant i början av min LL-karriär. Det är sånt som händerDen här gången vill jag vara på leksidan, fast det var kul som LL med (även om det slutade snöpligt). Man lär så länge man lever.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen fara! jag gjorde likadant i början av min LL-karriär. Det är sånt som händerDen här gången vill jag vara på leksidan, fast det var kul som LL med (även om det slutade snöpligt). Man lär så länge man lever.
Det är klart!Här kommer en glad nybörjare och undrar om hon får vara med? Har kollat in er och leken och nu tror jag att jag fattar tillräckligt för prova vara med.
Det är klart!
Och undrar du något är det bara att fråga, är inte LL online så brukar det alltid finnas någon annan som kan svara![]()
@Hedinn har ideer om nya roller och frågade då mig om jag kunde vara med. Undrar varför?Om det passar, och ingen annan önskar vara LL, så skulle jag och @Myrten kunna ta kommande lek. Men då blir det i så fall en och annan ny roll...![]()
Då blir ju jag nästan sugen på att vara med. Nästan.Om det passar, och ingen annan önskar vara LL, så skulle jag och @Myrten kunna ta kommande lek. Men då blir det i så fall en och annan ny roll...![]()
Klart att du ska vara med!Då blir ju jag nästan sugen på att vara med. Nästan.![]()
Mina två stora problem. Jag har inte tid. Och jag har ingen dator. Jag hatar att leka från mobilen.Klart att du ska vara med!
LL : ?
1 hemlig
2 Habina
3 Schantana
4 Snurrfian
5 Lilltess
6 quarter4ever
7
8
9
10
11
12
13
14
Tävlar i vad? Ska vi hålla tummarna för varandra?öh just det !! OM leken är igång till lördag så tävlar jag mellan 9-17 nånting så kommer inte kunna vara aktiv under den tiden , så vet alla det![]()
ska tävla i reining, Western Riding och Western Horsemanship på en av mina uppfödningar som jag såltTävlar i vad? Ska vi hålla tummarna för varandra?
Kommer vända det emot digöh just det !! OM leken är igång till lördag så tävlar jag mellan 9-17 nånting så kommer inte kunna vara aktiv under den tiden , så vet alla det![]()