Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag ska. Har ju inte hunnit lägga upp hela leken än (var tvungen att byta till datorn om jag inte skulle behöva skriva reglerna för handlägg gärna ut en länk till leken här sedan @TeamLundVer
lätt att missa annars att den är uppe
( been there- done that.... )
Haha jag ska. Har ju inte hunnit lägga upp hela leken än (var tvungen att byta till datorn om jag inte skulle behöva skriva reglerna för hand
lägg gärna ut en länk till leken här sedan @TeamLundVer
lätt att missa annars att den är uppe
( been there- done that.... )
nopeMissar du att du får pm om roll?
nope
inget fått än!
(och den gången jag missade det så hade inte rollerna heller gått ut)
det tog kanske 30 minuter till innan de var ute den gången- stor lek
ja men visst- självklart!Jag menade att man får ju sin roll förr eller senare och då inser man att leken har börjat
Eftersom jag vill att en ny lek ska komma igång så fort som möjligt efter pågående startar jag ny lista.
LL:
1. Niyama
2. Gravinda
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Intressant tanke, ett problem som dyker upp för mig är när DL för rollen ska vara? Är det vanlig dag DL kan den ju skydda den som ska åka och är det natt DL så finns ju risken att den som får skyddet redan har käkats.Jag började nyss fundera på en ny roll som skulle vara någon slags dag-ängel. Att den varje natt skulle kunna välja någon som inte kan bli lynchad kommande dag.
Jag har inte hunnit fundera igenom rollen, så kan ha missat nåogt uppenbart problem så jag undrar om ni tror en sådan roll skulle fungera?
Intressant tanke, ett problem som dyker upp för mig är när DL för rollen ska vara? Är det vanlig dag DL kan den ju skydda den som ska åka och är det natt DL så finns ju risken att den som får skyddet redan har käkats.
Nu missade du att Gravinda redan tagit plats 2
så knuffar ner dig ett hack på listan
LL:
1. Niyama
2. Gravinda
3. Habina
4. Koppen
5.
6.
7.
8.
9.