Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Passade ju bra att den anonyma leken tog slut så snabbt :angel:
Nu ska jag åka iväg på tidskrävande aktiviteter igen men är tillbaks på torsdag så ni får se till att anmäla er tills dess ;)

Blir ingen superskruvad lek denna gången, inga omvandlingar, lite tilltwistade gamla roller bara, och inte supermycket info.

LL: Gabby_Ossi, Tema: Hunger Games - The Quarter Quell

1. cirkus
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

LL: Gabby_Ossi, Tema: Hunger Games - The Quarter Quell

1. cirkus
2. Mirtai
3. Lobelia
4. EmmaN
5. bollen__
6.
7. Klara
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Vet inte om det här med anonyma nick känns som en bra grej att fortsätta med, risken finns ju som nån skrev i början av leken att nån skaffar två nick och deltar med utan LLs vetskap.

Vet inte om det här med anonyma nick känns som en bra grej att fortsätta med, risken finns ju som nån skrev i början av leken att nån skaffar två nick och deltar med utan LLs vetskap.
Nog finns det många risker med det, men samtidigt var det väldigt skönt att inte bli dömd för hur man har gjort tidigare, den blev lite nystart och mer fokus på vad som faktiskt skrivs i tråden.

Nog finns det många risker med det, men samtidigt var det väldigt skönt att inte bli dömd för hur man har gjort tidigare, den blev lite nystart och mer fokus på vad som faktiskt skrivs i tråden.

Ja, det förstår jag. Tycker ju själv att det är en bra idé för att jag kanske inte skulle bli käk direkt. Om inte LL känner till originalnicken gör det ju också att LL inte kan "rigga" leken så som förekommit.

Fast just utan LL s vetskap ser jag inte som ett problem
Det enda är ju att ingen LL deltar i sin egen lek ( och det kan jag intyga INTE har hänt ) och om nån faktiskt vill fortsätta vara anonym- är det ett problem ?

Ja, det förstår jag. Tycker ju själv att det är en bra idé för att jag kanske inte skulle bli käk direkt. Om inte LL känner till originalnicken gör det ju också att LL inte kan "rigga" leken så som förekommit.
Varför tog inte du chansen att vara med! Hade hoppats på det?

Fast just utan LL s vetskap ser jag inte som ett problem
Det enda är ju att ingen LL deltar i sin egen lek ( och det kan jag intyga INTE har hänt ) och om nån faktiskt vill fortsätta vara anonym- är det ett problem ?

Om LL inte känner till originalnicken kan ju någon anmäla två anonyma nick, som då kan få vilka roller som helst som inte är anpassade att funka som dubbelnick.

Att LL skulle delta i leken hade jag inte ens tänkt på, men med tanke på att du tar upp det så tja, finns säkert någon som skulle kunna göra det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 490
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar