ja, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag å söndag kommer ju förevarför
varför då?
hon är ju inte ens med på listan?
finns ju månag andra före sas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag å söndag kommer ju förevarför
varför då?
hon är ju inte ens med på listan?
finns ju månag andra före sas!
Ja min underbara lilla koloniÅh, stuga!
ja, jag passar på eftersom jag inte haft orken att leka självDet var ett skämt om du såg smileyn Paddan vill typ alltid vara LL och har varit det rätt många gånger om du kollar på listan
hm den låter nästan som gjord för migTema: Hunger Games - The Quarter Quell
Nog finns det många risker med det, men samtidigt var det väldigt skönt att inte bli dömd för hur man har gjort tidigare, den blev lite nystart och mer fokus på vad som faktiskt skrivs i tråden.Vet inte om det här med anonyma nick känns som en bra grej att fortsätta med, risken finns ju som nån skrev i början av leken att nån skaffar två nick och deltar med utan LLs vetskap.
Nog finns det många risker med det, men samtidigt var det väldigt skönt att inte bli dömd för hur man har gjort tidigare, den blev lite nystart och mer fokus på vad som faktiskt skrivs i tråden.
Fast just utan LL s vetskap ser jag inte som ett problemVet inte om det här med anonyma nick känns som en bra grej att fortsätta med, risken finns ju som nån skrev i början av leken att nån skaffar två nick och deltar med utan LLs vetskap.
Varför tog inte du chansen att vara med! Hade hoppats på det?Ja, det förstår jag. Tycker ju själv att det är en bra idé för att jag kanske inte skulle bli käk direkt. Om inte LL känner till originalnicken gör det ju också att LL inte kan "rigga" leken så som förekommit.
Fast just utan LL s vetskap ser jag inte som ett problem
Det enda är ju att ingen LL deltar i sin egen lek ( och det kan jag intyga INTE har hänt ) och om nån faktiskt vill fortsätta vara anonym- är det ett problem ?