Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Niyama , @glömmerallt och @LenaH Jag har flyttat in draken där jag tror ni ville ha den? Ska de andra rollerna in också? Och var... Om inte LenaH hinner fixa innan så fixar jag det i morgonbitti i sådana fall.
Alltså draken var in och vände där en snabbis... Du vet drakar har så mycket egna idéer... Eller om det var jag som råkade göra ett misstag, men det kan jag aldrig tänka mig...Vet dock inte vad du har ändrat i inlägget med neutrala roller? Det står att det är ändrat av moderator?
Strejkar uggleposten?Viktigt meddelande
Det tredje läsåret på Hogwarts startar i morgon kväll med vår första samling
Vi hälsar er välkomna till ett intensivt och förhoppningsvis lärorikt läsår
Professor Dumbledore & Professor Mcgonagall
jag lånade familjen Weasleys som visst flög vilse på vägen...Strejkar uggleposten?
Det uttalas väl ändå vingaardium leviosaa?Tjohoo
Jag har övat på formler
Vingaardium levioosaa
jag övar ocksåTjohoo
Jag har övat på formler
Vingaardium levioosaa
som professor måste jag stiga in och korrekta er bägge två:Det uttalas väl ändå vingaardium leviosaa?
Du borde skaffa dig en egen uggla Errol är nog så pålitlig, så länge han inte svimmar, men det gör han ju mest hela tiden.jag lånade familjen Weasleys som visst flög vilse på vägen...
Ah, det hade jag inte koll på...@Blacksmithfarm när man taggar så där många i samma inlägg så får inte alla notiser. Vet inte hur många som funkar.