@FiaM - eftersom du gillade inlägget antar jag att jag gjorde rätt som la till dig i deltagarlistanjag och [I]Professor McGonagall[/I] har pratat ihop oss och vi drar igång leken på tisdag med första DL onsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@FiaM - eftersom du gillade inlägget antar jag att jag gjorde rätt som la till dig i deltagarlistanjag och [I]Professor McGonagall[/I] har pratat ihop oss och vi drar igång leken på tisdag med första DL onsdag.
Toppen! Vill varna redan nu för dålig aktivitet på onsdagjag och [I]Professor McGonagall[/I] har pratat ihop oss och vi drar igång leken på tisdag med första DL onsdag.
Ja, annars hade jag plockat bort mig.@FiaM - eftersom du gillade inlägget antar jag att jag gjorde rätt som la till dig i deltagarlistan![]()
Det är väl snart dax för ny anmälningstråd igen? Ska jag fixa?
Gärna du brukar få till snygga rollistor.![]()
Är väl lite nytt som ska in på dem också?
Ja, är det nåt mer nytt än det som står i början av tråden?
Jag fixar under kvällen.
"Ringen/Ringbäraren" i sig var bara en jultomte som gav sig själv alla paket - jag tror jag kallade den för "den allsmäktige" när jag föreslog den för @Lobelia"Ringen" kanske är svår att fixa en rollbeskrivning till? Det är ju mer en variant av lek med ovanliga regler för vinst, och dessa kan ju varieras i oändlighet.
Brevbäraren som kan få meddelanden tillbaka är ju mer en brevbärare med ett tillägg, precis som många andra roller har i vissa lekar.
"Ringen/Ringbäraren" i sig var bara en jultomte som gav sig själv alla paket - jag tror jag kallade den för "den allsmäktige" när jag föreslog den för @Lobelia
"Ringen" kanske är svår att fixa en rollbeskrivning till? Det är ju mer en variant av lek med ovanliga regler för vinst, och dessa kan ju varieras i oändlighet.
Brevbäraren som kan få meddelanden tillbaka är ju mer en brevbärare med ett tillägg, precis som många andra roller har i vissa lekar.
Gollum då, finns han med i rollistan?
Hittade @Monstermom s lek så jag kopierar in beskrivningen av rollen jag tänkte på
"
(Ond utanför lyan, hon och lyan känner inte till varandra. Hon kan varje natt försöka stjäla ängelns beskydd, genom att välja en hon tror fått beskydd den natten. Träffar hon rätt blir den personen utan beskydd.
Om hon dör blir hon riktigt sur! Om hon blir tagen av Älvorna kommer en av dem att tappa rösten inför nästa lynch, och blir hon lynchad kommer samma öde att drabba någon av de som röstat på henne. Det lottas alltså bland de spelare som orsakat hennes död, och en av dem kommer att få sin röst borträknad vid nästa lynch men får inte veta det.)"