Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vad konstigt, har du inte varit med i mina lekar?
Då måste den rollen nog ha varit med ett tag innan du började vara med, men det känns som att du har varit med lääänge, minns du när du började?
Ingen kommer våga rösta på Mammas, för hon bombar nog den som börjar rösta
Har du varit LL någon gång menar du?
Tror jag kommer ihåg att självmordsbombaren har varit ond vid något tillfälle, men för det mesta god.
Jag började spela våren/sommaren -08, när började du?
Hahah, det hoppas jag verkligen inte!
Myrten: Till helgen passar bra!
Funderar på dold rollista som jag sett någon gång. Är det tråkigt?
Hahaha! Har du fått starta om leken? Tell me more!
Jag tycker vi kör på mitt sätt så jag slipper bli förvirrad som du blev
Jäklar! Det var ju skitlänge sedan! Jag var inte ens en aktiv bukare då, kommer knappt ihåg den tiden. Förutom att det var lite mindre sitta vid datorn
Hm... vet att jag sett någon bra sammanställning av olika roller på nätet, men jag hittar den inte nu! Googlar och googlar och de flesta träffarna går - till Buke!
Hm... vet att jag sett någon bra sammanställning av olika roller på nätet, men jag hittar den inte nu! Googlar och googlar och de flesta träffarna går - till Buke!
Fast på Pegasus låter det som att det är från och med denna torsdag han kommer ha svårt att hinna? Eller är det bara jag som läser skevt?
Fast på Pegasus låter det som att det är från och med denna torsdag han kommer ha svårt att hinna? Eller är det bara jag som läser skevt?