Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd
Haha, tack tror jag
Haha, tack tror jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, tack tror jag
Oh vad bra! Var rätt aktiv ulvlekare för ett par år sedan men det rann ut i sanden. Nu vill jag vara med igen!
LL:
1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Oh vad bra! Var rätt aktiv ulvlekare för ett par år sedan men det rann ut i sanden. Nu vill jag vara med igen!
Visste inte att du höll på med sånt Nu måste jag ju nästan vara med igen också
Nej men, för ett par år sedan? Då måste jag ju ha lekt med dig Välkommen tillbaka!
Kom just hem...
Jag har flera idéer angående tema, så om det är ok för er andra så kan jag vara LL. Det behövs kanske någon att bolla med, men det kan vi ju ta när vi sett vilka som vill vara med och leka.
LL: Myrten
1. glömmerallt
2. Sasse
3. Wysiwyg
4. Blacksmithfarm
5. Mammas
6. zassooo
7. Libra -första dl tidigast 9/3
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Det jag gärna vill veta är om spelarna helst vill ha:
- Ett lite mörkare, historiskt baserat tema.
- Eller ett lite mer skämtsamt.
Fundera på det!
För min del spelar tema ingen större roll, men med kniven mot strupen väljer jag nog hellre ett mer skämtsamt
Blev lite nyfiken på dina skämtsamma drag nu, och så kan jag ju relatera mer till Antikrundan, så får väl göra Libra glad och röstade på denna
Du måste fetstila rösten för att den skall räknas!
Jag kan namnge dem så får ni mer att gå på i "röstningen"_
1 (mörkare): Comet Line, Europa 1943
Nazisterna håller Europa i ett järngrepp. Människor i Frankrike, Belgien och Holland bågnar under förtryck. Men bland dem finns modiga män och kvinnor som varje dag riskerar sina liv för den allierade sidan. Med fara för sina egna liv hjälper de allierade nedskjutna flygare till säkerheten i det neutrala Spanien, varifrån vägen tillbaka till England ligger öppen...
2 (skämtsamt): Panikrundan
Årsmöte i Sveriges förfalskarförening. Affärerna går... PISS helt enkelt och anledningen är det ingen som tvekar om: ANTIKRUNDAN! Hur ska man kunna blåsa folk när de via TV lär sig se skillnad på äkta och falskt kinesiskt porslin? På en äkta och en falsk Zorn? Det går utför med konstskojarna! Men någon har en idé: varför inte infiltrera Antikrundan och få Anne Lundberg och Knut Knutsson att göra bort sig?