Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
:eek:
Nu blir jag paranoid! Spionerar någon på mig?? Hur kunde du veta att jag hade sneglat på den här listan bara för nån timma sedan? :cautious:

:p Men nej, lessen, kursen startar nästa vecka och jag måste satsa all min vakna tid på att läsa litteraturen. Men jag kommer bombsäkert att smygläsa leken bara för att det är roligt att se andra vara förvirrade :D

:eek:
Nu blir jag paranoid! Spionerar någon på mig?? Hur kunde du veta att jag hade sneglat på den här listan bara för nån timma sedan? :cautious:

:p Men nej, lessen, kursen startar nästa vecka och jag måste satsa all min vakna tid på att läsa litteraturen. Men jag kommer bombsäkert att smygläsa leken bara för att det är roligt att se andra vara förvirrade :D

:( leken börjar ju denna vecka :angel:

@Mammas

Leken startar när vi är tillräckligt många. Har inte bestämt alla roller så blir ni 12 eller 14 så spelar det ingen roll.
Men ju fler desto roligare såklart :)

@Monstermom Du måste stjäla rätt mycket datortid för jag ser dig överallt hela tiden :p Så skriv upp! ;)

Det gör jag! :o
Men framförallt passar jag på att skriva i alla trådar när jag har en dator framför mig. Det gäller att vara effektiv. :p

Men nä, ulvlek klarar jag inte av just nu. Den sortens "effektivitet" funkar inte där. :D

(Plus att snart lär folk räkna ut att de måste börja låsa sina dörrar... :eek:)

Åh, jag vill ju! Men jag lär inte ha tid den här gången heller, är jag rädd. :( Eller så får jag skitmycket tid de kommande dagarna... Får fundera lite.

Då måste du anmäla dig själv :)

[...]

Tyvärr är det helkört för mig till december. Jag pendlar och har därför väldigt lite tid över huvud taget. Är borta 13-14 timmar/dag (så det var ju smått underhållande att läsa i en annan tråd att pendlare alltid smiter tidigare). Jag fixar inte att vara halv-aktiv eller att ha koll från mobilen. Allt eller inget är mitt mellannamn typ.

Om det saknas LL vid senare tillfälle funkar nog det däremot, men det verkar som om många vill vara LL.

Hoppas på en lek runt jul - nyår, då jag är i Rom och planerar en strålande comeback! ASG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar