Förövrigt fick jag över 200 PM Några har visst spammat mig!
Jaha det var där du var uppagen med att pladdra
Jag borde ha förstått att du var ond när du inte hjälpte mig spamma tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja fy, jag lär aldrig förstå då det är läge för att försöka få goda sidan att förstå något i risk att ulvarna också ser!
@_CorpseBride_ Det är ju svårt det där med vem man ska skydda i det läget. Det är ju stor risk att den outade rollen åker, men samtidigt kan ulvarna tro att den är skyddad och ta en annan. Jag tror faktiskt det är vanligare att någon annan tas först, just för risken att missa käk.
Det var nog så att du just signalerade viktig roll!
Kul att du fick komma tillbaka när du var så taggad även om du var rätt jobbig
En sådan lek har jag varit i. Hur tråkig som helst!jag skulle vara gråtfärdig om det inte blev ngt snack i lyan
Ja fy, jag lär aldrig förstå då det är läge för att försöka få goda sidan att förstå något i risk att ulvarna också ser!
Det är så svårt att vara ängel! Man lyckas nästan alltid göra fel val och sen tänker man vad faaan gjorde jag så för. Jag vet
Om inte jag är ulv och väljer käk då brykar änglarna vara mycket duktiga, speciellt Sasse hon är väldigt bra på att vara ängel för hon lyckas med det när jag är god också
Men JA! Var det inte vi två, Cirkus och Karamell som var ulvar när det var helt hopplöst att få käk?!
Men JA! Var det inte vi två, Cirkus och Karamell som var ulvar när det var helt hopplöst att få käk?!
Ja! Visst var det så.
Så knäckande. Vi svalt. Och fick vi käka så var det nån ynka bybo
Men jag minns att vi vann ändå - för du spelade så himla bra
Ja! Visst var det så.
Så knäckande. Vi svalt. Och fick vi käka så var det nån ynka bybo
Men jag minns att vi vann ändå - för du spelade så himla bra
Nä vann vi?! Det minns inte jag.
Tvärtom, jag kom inte ens ihåg att jag var bra. Jag minns mest alla gånger jag blivit luradInte jag heller men jag litar på cirkus minne
Du har väl varit brilljant så ofta att du blandar ihop gångerna
Tvärtom, jag kom inte ens ihåg att jag var bra. Jag minns mest alla gånger jag blivit lurad
Jag måste erkänna att den här leken kommer för alltid vara i en dimma för mig. Var så sjukt nervös för premieringen, framförallt för att jag fick åka långt med hästen alldeles ensam. Plus att jag drömt om den dagen sedan hon var föl. Så jag har inte riktigt fått ordning på leken.
Litade på min kloka tvilling och på något vis blev jag kvar till slutet. Mycket bra taktik. :-P Fast lotten fick avgöra första lynchningen. Sorry @Koppen