Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hihi, ja! Jag dyrkade Harry Potter när jag var liten Nu är jag dock djupt inrotad i en Tolkien-period Supertöntig är jag, springer runt och låtsas att jag är med i en sagovärld när jag är i stallet, och att min stackars ponny är en ståtlig stridshäst
Vad bra Jag använder mig nämligen av tekniken "skriver allt jag tänker direkt i ett inlägg och trycker på skicka" när jag är med i ulvlekar. Det funkar ganska bra för mig, för jag förstår ju vad jag menar - men övriga deltagare har en tendens att bli förvirrade av någon anledning
Och tack! Tycker den passar mig ganska bra Iofs är det ju jag på bilden också, men ändå
Det här är väl vad jag "reagerat på"så länge. Jag använder kaninöronen för att det har inte varit så mkt reaktion från mig men litegrann iaf.
Här var ju om bilddiskussionen som LL skrev om. Hon känns lite "aggressiv"/"på" just i det här ögonblicket....
... medan hon i andra ögonblicket blir reserverad och vill inte riktigt teoria eller rösta själv. Att förvänta sig att andra ska våga teoria men inte själv vill göra det är lite konstigt för mig.
Das was das
Mumorsan: Bop är ju tillåtet idag, så det behöver inte nödvändigtvis vetyda något.
Skulle aldrig LL kunna fula sig och ta på sig någon ond specialroll som inte har kontakt med ulvarna någon gång? ^^ hemskt fuskigt dock...
Funderade också på en sak... Ni som varit LL, hur väljs respektive roll till respektive spelare? Lottning?