Sv: Varulvslek
Jävligt läskig!
Och vad är en tecknad clown som cyklar enhjuling ???
Jävligt läskig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vad är en tecknad clown som cyklar enhjuling ???
Skulle aldrig LL kunna fula sig och ta på sig någon ond specialroll som inte har kontakt med ulvarna någon gång? ^^ hemskt fuskigt dock...
Funderade också på en sak... Ni som varit LL, hur väljs respektive roll till respektive spelare? Lottning? Eller sitter LL och handplockar spelare till de olika rollerna för att få någon slags jämn fördelning så att inte t.ex ett gäng förstaspelare hamnar i lyan själva? Fast det kanske hade blivit en sjukt intressant lek iofs...
Sheeeeeet! Nu har du fördömt mig!
CaisaLundblad: Vilken tur att jag inte nämnde förut att jag tänkte att fölisen såg lite ulvig ut
Jag skulle räkna med tre bybor i så fall, har nog aldrig varit med om att det funnits flera av samma goda specialroll (alltså roll med förmågor) om det inte t.ex varit en historia och rollerna kanske varit "Albus Dumbledore" och "Harry Potter" som har samma förmåga men olika namn.
Om någon ens förstod det där exemplet
Kort sagt: Nej, jag tror inte att det är fler än en av varje specialroll.
Tror det vore lite väl taskigt mot ulvarna om alla goda hade någon form av specialroll dessutom.
För att du har en pudel ?
Får helt enkelt turas om mellan dig och dramatik då.
glömmerallt: Att det finns onda specialroller vet jag, det konstiga vore ju om LL hade haft en ond specialroll... Ingen hade någonsin misstänkt LL och LL vet vilka av de goda som har bra specialroller. Det jag menade. Det var inte så allvarligt menat.
Precis, du hittar förklaringen i tidigare poster
Började inte skolan typ idag (eller igår om man ska vara petnoga) för dig? Hur mycket har ni hunnit starta än egentligen? Jag började ju förra veckan och det har inte hänt så mycket mer än att skolan börjat typ
Jag förvarnar också om låg aktivitet i alla fall, vet inte hur jag ska ha tid till den här leken, de senaste dagarna har bara varit plugg och jobb, äta och sova typ. Ingen fritid där inte
KL
Jag har spenderat hela dagen i stallet och fårjakt, då mupparna smitit under gårdagskvällen och haft lite äventyr för sig. Har därför inte hunnit med riktigt, men tänkte läsa ikapp det som skrivits nu
Jag förstod! Tror jag...
Tror det vore lite väl taskigt mot ulvarna om alla goda hade någon form av specialroll dessutom.
LindgrenV, jag älskar din avatar, får mig att fundera på att byta till min egen mad hatter, bara för att förvirras. (tänker inte vara så dryg i verkligheten, men det var en rolig tanke)
Om du gjorde det så skulle det låta ulvigt
Förresten LindgrenV, ett harry potter fan? Men jag förstod exemplet!
Dessutom när det finns två ättlingar så verkar ju det osannolikare att det skulle finnas fler av samma roll..
Jag var ju själv med i förra leken? Eller va?
För att du har en pudel ?
Jo jag såg det men då hade jag redan postat. Tyckte kopplingen inte var klockren förrän din förklaring sen.
Kan inte nån rösta nån gång då? Eller komma med några teorier? Eller bjuda mig på kaffe och bulle?