Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som ni tycker andra förslaget var bättre, så vi kör första deadline 19.00 imorgon. NattDL 11.00 på söndag.
Jag har inget emot lång tid emellan, som du säger är det ju kul när aktiviteten blir lite mer utspridd under dygnet.
Tycker också det låter mycket bra! Fast jag är ganska flexibel nu och är mest bara glad över att inte behöva rösta flera timmar före alla andra den här omgången.
Du menar att det på något sätt skulle underlätta att vara i samma tidszon?!
Ja, av någon konstig anledning inbillar jag mig det.
För dig kanske, men inte för oss andra...
Tyckte det var väldigt bra att du röstade så väldigt mycket tidigare än oss andra - det blev så väldigt mycket teoriandet då
Förresten tycker jag att du motsäger dig själv lite här, först tycker du att det är kul att aktiviteten blir utspridd och sedan tycker du att det blir lättare om alla "röstar ung samtidigt"
Hur ska man kunna rösta? Blunda-och-peka-metoden?
*BOP:ar är förbjudna från dag två, dvs varje röst ska ha motivering. Försök dock komma med lite teorier redan dag ett.
Åh nej, BOP-a får man inte göra.
Det är jättesvårt att rösta första dagen, allra svårast är om man måste rösta först av alla.