Va på samma tävling som
@Amanda_F, fast red LB:1
Pålle kändes helt ok framåt, något okoncentrerad bitvis dock
Måste bli bättre att få herr farbror koncentrerad på mig helt enkelt haha
På banan va han väldigt tittig på staketet, så fick verkligen ställa lite ifrån, jobba med innerskänkel och hålla honom aktiverad.. Han tittade på en bokstav och sprätte till en gång men annars så höll han sig på mattan
Trots att han var spänd så tuffade han ändå på FRAMÅT, så det är jag väldigt nöjd med och jag tyckte vi hade ett jämnt flyt! Vi hade några missar men överlag är jag nöjd med oss båda! Otroligt nöjd med vänster galopp, d va nog vår bästa någonsin på tävling
Det blåste till och vi fick medvind och helt plötsligt vart det fart på herr häst
Blev nästan lite väl pigg efter galoppen
Så himla kul att han bjuder till
Blev däremot besviken när jag fick protokollet, mest 6or rakt igenom och knappt några kommentarer
Missarna höll jag helt med om, men vi gjorde mycket bra oxå som jag inte tyckte belönades. 58,5% landade vi på och hamnade övre andra halvan i resultatlistan. Brukar sällan klaga på bedömningen men denna gång gör jag det
Jag tar iaf med mig den härliga känslan vi hade i travprogrammet och vänstergaloppen, och hur laddad han blir i slutet när han vet att han får briljera med sin fina trav
DESSUTOM lastade jag honom helt själv och han tvekade inte ens att gå på!!
Nu laddar vi mot start i LB:2 om en månad!