Tack @MalanMjöl Och grattis själv, strongt att åka själv!
@Itzyditzy I de finska programmen förekommer det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack @MalanMjöl Och grattis själv, strongt att åka själv!
Jaha! Dom har jag ju ingen koll på alls
Det är ju ändå rätt så svårt att få till en bra 10m volt i galopp. Det borde ju inte vara med förän i LA iallafall. Är det så i alla LB där?
Tack, jag är inte bortskämd med vinster direkt, tror jag har vunnit en tävling innan!@zarmino Grattis till vinsterna! Vad intressant det är med procent. Här i krokarna ska man helst ha närmare 70% för att vinna en LB...
Jag tog det inte som kritik, men förstår att det är skillnad runt om i landet! På förra tävlingen vanns LB.n på 73% så det varierar väldigt även här. Och jag lovar, jag är väldigt nöjd över min vinst, men framförallt väldigt nöjd med min fantastiska häst som bara blir bättre och bättre!@zarmino
Jag menade inte att kritisera, jag tycker att det är bra att man kan vinna även på de procenten och jag tycker du ska vara jättenöjd över din vinst!
Det har jag aldrig varit med om. Så snart protokollen är räknade brukar de finnas för avhämtning.Förresten, finns där någon regel i Sverige som säger att man inte får lämna ut kritiken innan klassen är slut?
Det har jag aldrig varit med om. Så snart protokollen är räknade brukar de finnas för avhämtning.